Bioscooptopic

Eens! Heb de film net gezien. Heftige film wel.

Er zat trouwens een vrouw naast me die de halve film heeft zitten slapen en ze snurkte ook nog. Bij elke luide scene in de film schrok ze half op waarna ze weer wegdommelde… :thinking:

1 like

Zojuist naar portrait de la jeune fille en feu geweest. Mooie film! Iedere scene is een schilderij op zich.
Trailer geeft daar wel een goed beeld van

1 like

ja toch?

Samenvatting

omdat er dan ook een andere bewaker achter hem aan rent daarna? maargoed ik vroeg me dat ook af bij zijn buurvrouw, of hij die nou had vermoord?

Dit vroeg ik mij ook af!!

Wat ik wel had was dat het wel steeds wat wisselde tussen ‘arthouse achtige scenes’ en ‘mainstream’ scenes. Dat vond ik wat storend. Joaquin heeft echt een prachtig beeld neergezet maar denk niet dat je hem kan vergelijken met Heath, ook omdat het gewoon twee totaal andere levensfases van de Joker zijn.€

1 like

wordt het een oscar denk je?

Dat zou heel goed kunnen. Ik zit nooit zo bovenop die Oscars dus heb geen idee wat/wie zijn concurrentie is.

1 like

Ik was naar ‘Wat is dan liefde’ en vond hem echt heel erg leuk! Verassend want de meeste NL films vind ik tenenkrommend maar deze was echt heel goed en heb flink gelachen

1 like

nou ik had het toch verkeerd begrepen, hij heeft zijn buurvrouw niet vermoord want hij doet alleen mensen iets aan die hem iets aan hebben gedaan, hij moord niet “zomaar” aldus de regisseur

1 like

Aaaha! Oke! Klinkt ook wel logisch als ik er zo over nadenk.

1 like

Ik ga volgende week naar The Irishman, zin in! Duurt wel 3,5u, dus ik hoooooop dat er een pauze tussendoor is, haha.

Ik vond deze ook vreselijk grappig

1 like

Gisteren Last Christmas gezien. Mwah. Hij was wel vermakelijk maar viel toch een beetje tegen

Oeh jammer. Ik hoop altijd nog op een Love Actually gevoel.

1 like

Ik ben heel benieuwd naar Instinct maar ben een beetje bang dat ik de film zo heftig vind dat ik er nadien nog vet lang over aan het nadenken ben. :sweat_smile:

Het is idd wel een nadenkfilm, maar zeeeeker een aanrader :slight_smile:

Ik ben gisteren naar Last christmas geweest. Wel een zoete kerstfilm maar met een goede plottwist op het einde. Emilia Clarke is ook heel leuk vind ik!

2 likes

Probeer een keer om je in je eentje te gaan om te kijken hoe het is. De eerste keer voelt het raar als je in je eentje gaat, maar soms voelt het echt fijn on in je eentje te gaan. Je hoeft geen rekening met anderen te houden enzo.
Ok, soms zit je tussen twee mannen die lachen als iemand doodbloedt, maar ach…

3 likes

Dat is echt naar dat mensen dat zeggen. Ik snap wel dat de stap dan wat groter is

1 like

Ik ga ook heel vaak alleen! En ik zie ook best vaak anderen alleen bij de film zitten.
Die opmerkingen van hierboven, is dat misschien bij films waar ook veel 16jarigen enzo zitten? Want ik heb het zelf nog nooit gehoord, maar ik zit ook vaak tussen een ander publiek

1 like

Ik ga sinds ik een Pathé pas heb ook regelmatig alleen naar de film! Eerste keer wel even spannend maar nu ben ik blij dat ik het doe! Gelukkig nog nooit opmerkingen gehad ook

Is er hier iemand al naar doctor sleep geweest en zonder the shinning gezien te hebben? Ik vraag me af of je die film gezien moet hebben om doctor sleep goed te kunnen begrijpen/zien

2 likes