Net Joker gezien. Joaquin is geweldig en acteert supergoed. Maar de film zelf vond ik mwah en er blijft een nare nasmaak hangen bij mij. Alsof het geweld allemaal moet worden goedgekeurd, door het achtergrondverhaal.
fishermans friends, voor mij echt de film van het jaar! Wat een feelgood verrassing!
Ik had It chapter 2 nog gezien. Eerlijk gezegd ben ik best teleurgesteld.
Deel 1 vond ik niet eng maar wel goed.
Deel 2 vond ik erg chaotisch en ook totaal niet eng. De film duurde wat mij betreft veels te lang (3 uur voor een vervolg).
Ik moet wel zeggen dat ik de cast wĂŠl geweldig goed vond (qua looks en acteerprestaties) en dat de film prachtige beelden heeft (bijv. zoveel rode ballonnen die onder een brug uit komen zweven)
Jammer, ik hoor wel dat veel mensen het een goede film vonden
Dat vond ik eigenlijk juist heel goed eraan. The Joker is voor mij altijd de engste/mafste slechterik, en toen deze film werd bekendgemaakt had ik nooit gedacht dat ze daar een een emphatisch persoon van zouden kunnen maken dus dat vind ik eigenlijk wel knap.
Echt eng dat zijn lach in het begin van de film echt super cringe en sneu overkomt en op het einde echt onheilspellend is gewordenâŚ
Ik vond Joker ook zoooo goed. Begrijp helemaal waarom zoveel mensen de film en Phoenix zo ophemelen. Wat vertolkt hij de rol goed. Heb een aantal keer uit ongemakkelijkheid mee gelachen in de zaal (terwijl er eigenlijk niks was om mee te lachen) omdat ik zijn acteerprestatie zo goed vond.
Kijken jullie ook zo uit naar The Irishmen?
Mijn grootste reden om Joker te gaan zien is vanwege alle memes erover :â)
Vandaag Instinct gezien, vond m wel tof! Zoân film waarbij je nou niet moet weten welke kant je moet kiezen
Iemand toevallig ook naar de Friends 25th anniversary geneuzel geweest? Wat een aanfluiting zeg! De eerste 5 minuten hele rommelige beelden en daarna gewoon random 6 afleveringen en that was it? Terwijl ze hele exclusieve interviews en beelden beloofden? What a waste of money
Oh goed dat je dit deelt want ik ga in principe woensdag. Ik verwacht ook exclusieve beelden etc maar dat valt dus tegen. Ben benieuwd naar andere ervaringen en anders probeer ik mijn vriendin wel mee te krijgen naar een andere film. Jammer zeg! Zonde dan hè.
Ik ben ook geweest maar het was zo niet wat ik er van verwacht had. Dit had ik thuis zelf ook via Netflix wel kunnen opzoekenâŚ
Nee het stelt echt niks voor. Die exclusieve beelden zijn echt de eerste 5 min, kleine stukjes van achter de schermen tijdens seizoen 1 en een hele irritante presentatrice die van die 5 min al 2 min aan het woord is! Echt niet je geld waard!
die presentatrice was zo irritant haha.
ging iedereen bij jullie ook de hele tijd meeklappen tijdens de intro bij het beruchte stukje?
Had er inderdaad ook wel wat meer van verwacht qua extra content en dan leuk afgewisseld met belangrijke afleveringen. Heb me wel gewoon prima vermaakt omdat het leuk was om het eens op groot doek te zien en lekker met zijn alle mee te klappen tijdens de intro.
Je kan trouwens naar de grote gele bioscoopketen een mail oid sturen en dan krijg je een buffetvoucher ter compensatie.
Hahaha jup
Had er ook meer van verwacht! Maar heb me alsnog prima vermaakt hoor, want vind de afleveringen ook gewoon heel leuk.
ik was gister naar de friends ââfilmââ in de Vue en vanuit hun krijgt iedere bezoeker ter compensatie een gratis film kaartje!
Vanuit PathĂŠ nu ook, wel netjes!
ja echt top!
(eerlijk gezegd heb ik een leuke middag gehad maar ik had heel veel dan ook nog niet gezien haha. okee dit kan misschien beter in het opbiecht topic maar tot een paar maanden geleden vond ik Friends namelijk echt niks aan, maar ben helemaal om!!)
Joker was echt fantastisch. Ik was een beetje bang dat mijn verwachtingen te hoog waren, maar dat viel mee. Ik heb alleen een vraag over de laatste scène.
Als joker met bloed voetstappen door de gang loopt, heeft hij die vrouw dan vermoord?
Per ongeluk een antwoord op jou. Sorry!!
Ik ben gisteren naar Friends geweest omdat mijn vriendin dat al gereserveerd en betaald had maar het sloeg inderdaad nergens op! Paar snelle stukjes behind the scènes en reclame voor een app steeds tussendoor. En oh ja, dan ook nog random afleveringen en niet eens de laatste. Bijzonder. Gelukkig wist ik het van tevoren en blijkbaar de Vue ook: mijn vriendin kreeg van tevoren een mail dat ze vanwege de klachten 2 nieuwe bioscoopkaartjes kreeg. Dus gisteren waren we er eigenlijk gratis. Dat is dan wel mooi. Maar hoezo dachten ze dat dit een goed idee was?! Zo bizar.
Oh zie nu dat @Roguee dat ook al zei. Ik ga lekker.