Ik wil graag naar misfit 2
JOKER WAS GEWELDIG! Joaquin is een goede opvolger van Heath Ledger, vond die van Suicide Squad niets (en die film ook niet trouwens).
Gelijk zin om Batman te kijken!
Ik ben uiteindelijk naar Anna gegaan ipv joker zaal was bijna vol en morgen ga ik naar joker
Ik zit in een volle zaal te wachten tot Joker begint. Ben benieuwd
Ik ga vandaag naar de Joker, ben benieuwd
Ik ga vanmiddag, ben ook naar deel 1 geweest😅
Heb 'em gisteren ook gezien! Vond de dialogen echt top, écht heel sterk en goed gespeeld. Maar snapte niet hoe het nu zat met die moeder, dat vond ik jammer.
Ja, dat herken ik. Daar werd niet echt antwoord op gegeven.
Ok, net gezien en ik vond de film goed geacteerd en gefilmd. Maarreh… ik vond het verhaal op zichzelf niet zo sterk? Misschien ligt het aan mij, maar ik zou deze film niet zo goed kunnen samenvatten.
Ik heb net ook Instinct gezien maar snap er helemaal niks van?
Ben naar IT 2 geweest. Vond er niet heel veel aan moet ik zeggen!
Ik heb Your Mum and Dad gezien. Vond het maar een vage documentaire. Denk dat ze er veel meer uit had kunnen halen dan er nu in zat.
Waarschijnlijk volgend weekend naar the joker, ben benieuwd!
Joker was echt the best, keek er zo naar uit
Gisterenavond naar The Goldfinch geweest. Voor degenen die het boek kennen wel leuk denk ik, maar verder niet echt een toevoeging. Wel een hele goede cast!
Net Joker gezien echt top!
Ik heb Blinded By The Light gezien vandaag en pffff, wat was die cheesy zeg, niet te doen.
Hahaha erg he! Er zaten wel goede stukken in dus het had een prima film kunnen zijn
Ik ben naar de belofte van Pisa geweest. Het was een indrukwekkende film.
Ja er zat wel potentie in sommige dingen, maar bijvoorbeeld die scene dat hij tegen die muur aanstaat, vond het niet te doen :’)