bikkel!
Pauze. Ik leef nog. Pfoe. Heftig hoor.
Tjonge wat een gave film. Afgekloven nagels en buikpijn van de spanning. Maar ben zo blij dat ik IT in de bios heb gezien. En wat een mooi einde. Zo lief en krachtig.
Deze wil ik zien! De ontwikkeling van The Joker. Krijgt nu al een hoog cijfer op IMDb (9.5)!
Vandaag eindelijk de Downton Abbey film gezien. Zo leuk! Zou best nog wel wat seizoenen willen
Ik zal mijn vriend wel verkeerd begrepen hebben, ik denk dat hij dan bedoelde dat de film niet in de DC extended universe hoort. Grapje!
Gisteren naar IT Chapter 2 geweest! Vond 'm minder goed dan deel 1 maar als geheel wel echt beter dan het origineel. De hoeveelheid CGI was voor mij een beetje overkill, vond wel dat de volwassen versies van de personages heel goed gecast en gespeeld waren.
Ik heb ook heel veel zin in Joker!
Afgelopen weekend naar Rambo: Last Blood en Downton Abbey geweest. Heb nog nooit een aflevering van Downton Abbey gezien en in het begin was het even lastig te volgen wie nou wie was, maar uiteindelijk een leuke film! Je hoeft niet perse de serie te hebben gezien. Had wel echt van die britse humor haha. We zaten met allemaal oudjes in de zaal die de hele tijd KEIHARD moesten lachen om van die droge grapjes waar ik en mijn vriend dan weer helemaal stuk om gingen Ben wel benieuwd naar de serie nu.
Rambo vond ik ook erg leuk. Maar ik heb een shameful crush op Sylvester Stallone dus hij kan niet veel fout doen voor mij De film is wel echt ‘gory’ op het einde dus als je daar niet van houdt is het misschien geen aanrader. Gewoon een leuke actiefilm, maar niet heeel bijzonder.
Ben nu wel erg benieuwd naar Hustlers!
Wow. Ga allemaal Joker kijken. Ik vond het echt fantastisch. Mag Joaquin een Oscar?
Net gezien, wat een intense film! Had de hele tijd een beklemmend gevoel. Echt heel goed geacteerd door Joaquin ook inderdaad.
Precies dat had ik ook. Op een gegeven moment stonden de tranen in m’n ogen, zo intens.
(Misschien komen we wel net dezelfde bios uit? :p)
Haha, de Munt?
Nee toch niet Zou wel heel toevallig geweest zijn!
Vanavond naar Joker en ik heb er echt enorm veel zin in!
Veel plezier! Ik ga ook vanavond
Jij ook veel plezier dan!
Kom met van Instinct vandaan en het was, ja, intens. Ik stond er van te voren niet bij stil dat ‘ie niet zomaar 16+ is. Vond Carice en Marwan wel goed spelen!
Net naar Joker geweest, fantastisch.
Pauze (Joker), maar vind hem wel echt goed hoor!
Ik ga zo ook naar joker, maar eerst Hustlers en bij beide zit de zaal vol
Vanmiddag lion king gezien, vond hem echt mooi