Het is ook precies het soort Nederlands huis waarvan je verwacht dat het helemaal vol hangt met inspirerende teksten. Geniaal
omg nu kom ik toch ineens wat bijzonders tegen. Ik bekeek deze: Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
En toen kwam eerst deze foto:
En toen kwam deze:
Jezus ik schrok me dood, waar de fuck kijk ik naar??
Hahahaha wat??
Er staat ook niks over in de beschrijving
het lijkt net een soort glitch ofzo? Ik moest denken aan wanneer je de sims speelt en er zoiets gebeurt:
maar ik snap er echt niks van
Haha lijkt wel een soort interne grap, die eigenlijk niet op de site thuishoort?
Het is denk ik het unieke ludieke dolkomische trademark van de makelaar.
https://www.funda.nl/koop/diever/huis-87774154-hoofdstraat-64-a/
Eigenlijk wel aandoenlijk haha
Ohh dat zal het zijn ja. Nou inderdaad, hilarisch Maar thanks, nu hoef ik hier niet langer m’n hoofd over te breken.
oh nee
Waar is de meme van Willemijn als je hem nodig hebt?
Superlate reactie want lang het topic niet bekeken maar gelukkig hebben ze ook the Swedish chef van de Muppets in de keuken gehangen
“APPARTEMENT”
Ja, waar gaat dit over inderdaad
Hahahahaha maar dat deel met buitenstoeptegels en halve golfplaten als dak is dan dus de woonkamer?
Wow dit lijkt echt alsof mensen een soort van gare binnenplaats “over” hebben en denken oh we verkopen dit als appartement. Wie koopt dit in godsnaam.
Hopen dat je buren geen kruipende planten heeft die je buitenmuur slopen als het er doorheen groeit.
De woningmarkt is echt fucked up