Neee I know, dat uitzoekwerk stond trouwens gewoon op AD dus dat was niet moeilijk.
overigens was de conclusie: ze zullen er vast niet arm van worden
Neee I know, dat uitzoekwerk stond trouwens gewoon op AD dus dat was niet moeilijk.
overigens was de conclusie: ze zullen er vast niet arm van worden
https://www.funda.nl/koop/bosch-en-duin/huis-87779008-biltseweg-7/
Ik weet niet eens of ik het mooi vind maar holy moly. Hoeveel mensen in Nederland kunnen dit Ć¼berhaupt betalen
Ah shit kom net 1000 tekort.
Heerlijk, dit staat blijkbaar al 6 jaar te koop. Via deze link kan je ook fotoās van het interieur zien: ā¬18 miljoen is heus niet te veel voor ās lands duurste huis
Huh wat gebeurt er met dat zwembad en die vloer, ik snap het niet
Volgens mij komt die omhoog en kan het een dansvloer (?) wordenā¦
@anon18050057 dus deze man is part time docent in delft š„²š
Vind dit precies zoān huis waarin Poirot een moord komt oplossen
Alles heel normaal tot foto 30ā¦ Hoe kun je aan dat bureau zitten zonder voorover van de trap te flikkeren?
https://www.funda.nl/koop/zwolle/huis-41302991-molenweg-43/#foto-30
Wow !! Zou daar geen dakje op liggen ?
Hahahaha!! Ik lach hardop!
Ik weet niet wat erger is, dit of die wcpot op de overloop (van een andere huis dat een tijdje geleden post was)
Ah daar had ik nog niet over nagedacht. Ik hoop het maar voor diegene
Je ziet het luik toch op de foto? Het staat omhoog geklapt onder het bureau. Denk dat ze het nu voor de foto zo hebben laten staan en als je aan je bureau gaat zitten dat je hem dan naar beneden dicht doet. Nog steeds een vrij aparte plek voor een bureau, maar je zit niet boven een afgrond te werken ofzo.
Maar je moet wel op een onmogelijke manier je zolder op tijgeren onder het bureau door.
Ik vind die keuken ook vrij bijzonder in die hoek waar de koelkast staat.
Ow en het stukje overloop achter het hekje van de trap. Zo een halve centimeter waar dan nog een stukje laminaat moet. Had het trappengat beter vanaf de muur kunnen starten.
Zeker voor diegene die zich na een drukke dag wil onttrekken aan de hectiek van de stad en het zakenleven, is dit een uitermate aantrekkelijke propositie.
Het lijkt precies op een kantoor met wachtruimte, vergaderruimte en alā¦?
Hahahahaha je hebt gelijk het is echt net een kantoor
Smaken verschillen maar ik snap echt niet hoe je met zoveel geld iets zo smakeloos kan inrichten. Zelfs die bios is lelijk. Alleen het balkon vind ik mooi (maar dat is exterieur) en de douche ook wel okee
Ik denk trouwens dat het deels werkruimte was, hoe verklaar je die wachtruimte met een paar identieke stoelen en verder leeg anders
Niet heel bijzonder dit - eerder best standaard - maar ik deed vandaag toch een ontdekking die ik even wil delen lol. Ik fiets dus regelmatig langs een huis hier in de buurt waar groots op de voordeur staat āNEE ik wil niets kopen, ik wil geen abonnement, blijf van mān bel afā etc. Nu kwam ik dat huis op Funda tegen en blijkt dat vrijwel elke kamer van een mooie live love laugh-achtige quote voorzien is Dus ik wou 'm toch even delen, voor de liefhebber: Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
Haha, zelfs op de gordijnen staan nog teksten!
Ik dacht op deze foto trouwens even dat op dat bordje links āLACH je de TERINGā stondā¦
ahah dat was me nog niet eens opgevallen en lol, die tekst had zo gekund ja