Bijzondere huizen op Funda

Volgens mij heb ik dit appartement een paar jaar terug ook langs zien komen, of alle appartementen in dat gebouw hebben die box-foto op de muur. Volgens mij was het toen nog wat meer man cave ook.

Ah gevonden! 3.8 miljoen toen.
182394677022be785f4149f31d2d4545--elevator-penthouses

3 likes

Dit lijkt echt gesponsord door Arowonen!
A la Delia (skin master) of Michelle agerbeek

1 like

🥲 dit huis heeft geeneens een buiten…

En die foto’s geven me het gevoel alsof alle kleuren uit de wereld zijn gezogen…

4 likes

Dat is zodat je makkelijk 1.5 meter afstand kunt houden van elkaar.

3 likes

baahahhahaa die kolossale vazen op die eerste vier foto’s, ik ga stuk. het geeft me de indruk dat die vazen mensen af proberen schrikken, zo van KIJK NEE WIJ STAAN HIER EN WIJ GAAN NIET WEG!!! NEE NEE NEE en vervolgens een paar foto’s later weer zo pontificaal in beeld. krijg er een horrorgevoel van hahahaha

10 likes

zit sws een lijk in verstopt ofzo (en dan niet als urn maar gewoon volledig want dat pas prima)

1 like

https://www.funda.nl/koop/sittard/huis-41386688-henric-van-veldekestraat-20/

Niet bijzonder, maar dit huis is gekocht geworden door een belegger eind vorig jaar. Want toen stond deze als opknapper te koop als ik het me goed herinner.

Vind het zoooo jammer dat het zo moet gaan hè.

Oo deze is dus geflipt. Wat suf, precies zo’n startersgezinswoning. Maar ja op zich is opgeknapt/gerenoveerd wel iets wat veel starters ook zoeken

4 likes

Ja alleen zou ik zelf graag verbouwen haha! Maar goed ik moet eerst ff n contract krijgen :upside_down_face:

Die badkamer is al niet m’n ding en de vloer ook niet.

3 likes

Ja mooi kut als je dan betaalt voor iets wat niet precies je smaak is.
Wanneer kun je gericht gaan zoeken, denk je? Zou fijn zijn!

1 like

Alleen jammer dat de kwaliteit vaak tegenvalt. De persoon heeft er niet gewoond dus wordt er niet snel op detail gekeken. Oppervlakkig ziet het er mooi uit, maar als je beter kijkt valt de kwaliteit vaak vies tegen. Zo zonde.

Edit: lees nu dat een huis verkocht is door zo huis flipper(??) voor 425.000. Ik had ook op dat huis geboden vorig jaar maar werd overgeboden. Stond te koop voor 300.000 een jaar geleden. Echt ben zo vaak overboden door die lui. Word je echt moe van.

7 likes

Nou ik hoop toch wel ergens in 2022, alleen moet ik wel iets billigs vinden aangezien ik een hypotheek krijg van 117k :upside_down_face:

1 like

Geen funda maar ik kom dit net tegen op Facebook.
Ik dacht dat het een studio was, maar je deelt het met twee katten en nog een meneer.

1 like

Het moest ook in dit topic haha. Oeps foutje! Thanks voor het zeggen!

Door mijn laatste comment dacht ik even dat ik in het huizentopic zat :laughing:

Haha jaaa het doet me echt denken aan:

4 likes

haaahahhahahahahahahhaaha
amai dit is zo treffend hahahah

1 like

https://www.funda.nl/koop/middelstum/huis-41379724-kerkstraat-3/

Naaawh wil iemand nog een museumpje kopen? Het ziet er zo gezellig uit haha.

15 likes

En nog steeds energielabel E… dat vind ik echt stom van die oppervlakkige huisflips

2 likes

Dat was me nog niet eens opgevallen! Jeetje.
Mja is minder winst natuurlijk, want dit is alleen beetje opknappen en hop je hebt minstens 50k winst.

Ook die beschermstickers nog bij de keuken…

@fahrenheit451 O M G :heart_eyes::heart_eyes:
Sowieso een zwak voor zulke huizen / boerderijtjes, dat hele dorp oogt ook zo idyllisch. Wil meteen verhuizen!!!

3 likes

https://www.funda.nl/koop/heeg/huis-41150432-de-skatting-18/

Dan heb ik nog eentje voor je! Het is jammer dat er zoveel leegloop is in het noorden, maar er zijn zulke leuke huisjes! Ik hou er ook van :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes