Oeee daar zou je zo een commune van kunnen maken. Beetje met je vrienden in een gigantisch huis wonen. Ieder een eigen woonruimte opknappen enzo.
Maar dan moet ik een hoed op en dat staat me niet
Nah Amsterdamse school ook nog. Misschien is t wel wat voor wouter en elise.
Aah dit doet me denken aan het kabouter huisje van sneeuwwitje ofzo. Vind t wel cute. Maar waarom die industriële keuken
Een huis voor vrijgezelle mijnwerkers, eigenlijk de jaren ‘30-editie van een Polenhotel
https://www.funda.nl/koop/uden/huis-87761523-heinsbergenstraat-50/
Geinig optrekje voor 11 miljoen
Wow! Heel vet. Benieuwd wat voor soort banen de eigenaren hebben
Wel jammer dat er maar 21 foto’s te zien zijn. Ben echt benieuwd hoe het er verder uit ziet
Waarom toch altijd die portretten van the godfather en vergelijkbare “iconen”
Ik zag pas ook weer ergens een portret van Tony Montana hangen echt grote voorbeelden hoor
Love dit echt! Als ik die kozijnen zie moet ik wel echt slikken, geen isolatie niets, maar je kn hier wel echt iets geweldigs van maken🙌
Zou er biiiijna voor nr Limburg gaan😂
En waar zouden de eigenaren dan nu naartoe verhuizen? Bestaat er nog iets beters, duurders, groters?
Voor 11 miljoen zou ik eerlijk gezegd toch ergens anders willen wonen dan in Uden
Naar Dubai schijnbaar, valt vast wel iets groters te vinden.
Vind dit echt fijn om te lezen hahaha. Zie je zo die foto’s van dat huis op Funda en ga je jezelf afvragen hoe mensen in hemelsnaam ooit zo rijk kunnen worden, besef je dat je zelf überhaupt geen huis kunt kopen en voel je je toch een beetje zuur. Maar dan lees ik dit en ben ik meteen weer genezen
Jeezzz Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
Voor deze prijs gaan appartementjes hier in de stad weg tegenwoordig. Maar ik vind het wel wat hebben! Heerlijke vakantie vibes en volgens mij ook lekker prive allemaal, geen inkijk enzo.
Hahah dat youtubefilmpje van pink floyd dat naar de tv gestreamd wordt. Heb je een huis van 11 miljoen, kun je daar niet wat fatsoenlijks voor inrichten?
Ik kreeg vooral een error door dit mega grote wijnglas naast de piano… Alsof de piano van miniatuur is? Of vliegt dat glas? Of is dat echt een 100 liter wijnglas?
Als je bingo speelt met de huistrends, heb je met dit huis meteen bingo haha. Vind die schuifdeur wel héél mooi.
Bedoel je dat de prijs te laag is ingezet voor zo’n huis?
Zou ook vallen voor het vakantiegevoel!