Beutyblogtopic XL #9

Ahh ik ben benieuwd naar Aslan’s nieuwe vriendin / hoe zijn leven er nu uitziet. Jammer dat hij geen video’s is blijven maken. :sweat_smile:

Ik heb me ook al afgevraagd waarom Estée niet terugverhuist naar Canada maar ik denk dat ze zich daar na al die tijd ook verloren zou voelen.

Haar vriendschap met Amelia lijkt wel een constante? Maar verder inderdaad weinig vaste mensen om haar heen…

Ahh wel jammer dat al die vlogs weg zijn, heb die toen altijd gekeken. Vooral die reisvlogs van hen vond ik idd ook leuk

oh jeetje laura selmhorst heeft een minder bewogen leven dan zij lijkt het wel…

26 likes

Wie zijn al deze mensen :tired_face::tired_face::tired_face::tired_face:

39 likes

Mijn god… :expressionless::expressionless:

Denk trouwens niet dat het lang duurt eer ze weekvlogs gaat maken.

1 like

Maar even eerlijk, Debbies haar zag er gewoon echt niet uit? Dat heeft niks te maken met ontevredenheid of rare wensen, dit is gewoon slordigheid van de kapster. Dat kan je van een kilometer afstand zien.

4 likes

Af en toe kijk ik eens op de blog van Aranka. In haar laatste fotodagboek kwam ik de volgende comment tegen, vind het heftig dat iemand zo’n comment stuurt. Zie ook dat Aranka (nog) niet gereageerd heeft:

Misschien onbeschoft. Maar vraag me stiekem toch af hoe het nu gaat met je “gezondere eten” na aanleidingen van je artikelen over de gewichtsconsulent. We zien natuurlijk regelmatig etentjes, taartjes etc voorbij komen en in mijn ogen niet altijd de meest gezonde keuzes.
Het feit dat je zegt dat je regelmatig moe bent en geen tijd hebt voor je blog, maar wel gemiddeld 3x per dagboek artikel in een restaurant zit…. Denk dat je die tijd nuttiger kan besteden. Misschien harde kritiek maar denk je niet dat je gewoon teveel van jezelf vraagt? Werken, blog, huishouden, sociaal leven etc. Misschien is het tijd om het blog tijdperk achter je te laten want zo werkt het ook niet….

en

Ook niet als kritiek bedoeld maar echt als raad: verkeerde voeding kan erg belastend zijn voor je lichaam. Je krijgt behoorlijk wat verkeerde koolhydraten binnen. Het zou heel goed kunnen dat je daar zo moe van wordt. Je alvleesklier schrikt zich telkens een hoedje. Probeer die koolhydraten eens een tijdje flink te minderen. Misschien dat je je dan wat energieker voelt.”

Wow, vast goed bedoeld maar dit is een persoon die zelf BEHOORLIJK obsessed is met voeding. En wth zijn “verkeerde koolhydraten”? Zijn er ook “verkeerde kilometers” als je ze over het strand loopt ipv over een bospad?

25 likes

Vraag me toch altijd af waarom mensen beginnen met ‘misschien onbeschoft’ of ‘niet als kritiek bedoeld’ wanneer ze daarna met een onbeschofte of kritische reactie komen. Own dan gewoon dat je kritiek geeft (wat gewoon moet kunnen) of dat je een onbeschofte bemoeial bent.

29 likes

What.the.fuck

Ik kan hier echt boos om worden. Hoe haalt iemand het zich in zijn botte hoofd om dit soort ‘goedbedoelde adviezen’ achter te laten? Wat is er dan mis met je?

25 likes

Jaaaa heel zielig dat Reggie is overleden (inmiddels al ruim een jaar geleden geloof ik). Van de bff van Aslan heb ik niets meegekregen😂 Ik volg haar nog omdat het een nostalgisch gevoel geeft.

Ahhh neeeee wat zielig :frowning: dit wist ik allemaal niet. Vond haar altijd erg leuk. Vooral de huisvlogs (vlogss in Scandinavië kan ik me ook nog goed herinneren!!)

Echt waar BEMOEIEN mensen zich mee. Het lef.
Je alvleesklier schrikt zich telkens een hoedje. :nauseated_face:

15 likes

Dat je je zo focust op je eigen voedingspatroon, kan ik me nog voorstellen en moet je lekker zelf weten. Maar waar haal je de tijd en energie vandaan om zó erg op het eten van iemand anders te letten? Oké ze deelt het dus waarschijnlijk in haar dagboek, waardoor het "makkelijk’ te zien is. Maar dan nog moet je dat ook allemaal maar uitgebreid bekijken/bekritiseren. Ik zou er gewoon overheen scrollen, maar dit is dus blijkbaar iemand die daar meteen weer 10 stappen verder over nadenkt. Wth

Hahahaha ik moest dit googelen maar leuke hahaha

Precies, moest meteen ook hieraan denken:

Succes met vrij regelen voor je kind. Burning Man valt meestal net als de scholen weer beginnen of al begonnen zijn.

Oké party pooper

50 likes

Wow burning man heeft nog minder appeal nu dat ik weet dat je tijdens je trippende orgie ook nog eens kinderen kan tegenkomen.

117 likes

Hetzelfde als: ‘ik wil niet lullig zijn maar…’ en dan met een lullige kutopmerking komen.