Af en toe kijk ik eens op de blog van Aranka. In haar laatste fotodagboek kwam ik de volgende comment tegen, vind het heftig dat iemand zo’n comment stuurt. Zie ook dat Aranka (nog) niet gereageerd heeft:
“Misschien onbeschoft. Maar vraag me stiekem toch af hoe het nu gaat met je “gezondere eten” na aanleidingen van je artikelen over de gewichtsconsulent. We zien natuurlijk regelmatig etentjes, taartjes etc voorbij komen en in mijn ogen niet altijd de meest gezonde keuzes.
Het feit dat je zegt dat je regelmatig moe bent en geen tijd hebt voor je blog, maar wel gemiddeld 3x per dagboek artikel in een restaurant zit…. Denk dat je die tijd nuttiger kan besteden. Misschien harde kritiek maar denk je niet dat je gewoon teveel van jezelf vraagt? Werken, blog, huishouden, sociaal leven etc. Misschien is het tijd om het blog tijdperk achter je te laten want zo werkt het ook niet….”
en
“Ook niet als kritiek bedoeld maar echt als raad: verkeerde voeding kan erg belastend zijn voor je lichaam. Je krijgt behoorlijk wat verkeerde koolhydraten binnen. Het zou heel goed kunnen dat je daar zo moe van wordt. Je alvleesklier schrikt zich telkens een hoedje. Probeer die koolhydraten eens een tijdje flink te minderen. Misschien dat je je dan wat energieker voelt.”