Beutyblogtopic XL #9

Nou vind dat als je zo van de kapper komt en je gewoon altijd wel (gratis?) hebt vermeld bij welke kapper je komt het dan wel lelijk is als je dit op je hoofd hebt. Ze zegt ook dat ze alles zelf betaald heeft. Ik vind het best normaal dat wanneer je kapsel niet naar wens is dat de kapper kijkt naar mogelijkheden en niet ja kan over een maand. En via Debbie heeft die kapster ook klanten gekregen.
Waar 2 vechten hebben 2 schuld maar vind het best logisch dat ze dit plaatst. Ik vind Debbie HEUL vaak argant overkomen maar ja ik zou hier ook van balen.

Edit
Ja sorry super warrig verhaal haha

11 likes

Ja en ik vond het echt nog wel netjes verwoord. Ik zie het meer als een waarschuwing voor wie door haar overwoog lieve Wendy te bezoeken. Ik zou me ook best kut voelen als ik een kapper aanraad die me vervolgens zo weer buiten zet. Stel enkelen van je volgers komen met een gelijkaardig misbaksel thuis, dan zet je natuurlijk wel je geloofwaardigheid op spel.

32 likes

Als er iets mis is het haar van een van mijn vaste klanten ben ik bereid om langer door te werken zodat het meteen opgelost is. Kan dat niet dan zorg ik dit het uiterlijk binnen een week is opgelost door mij of een collega, maar het liefste dezelfde of de volgende dag nog. Trouwens ook voor niet vaste klanten natuurlijk maar voor vaste klanten heb ik nog meer over. Laat staan dat het ook nog een influencer is die je te kakken kan zetten op social media… Maar ik zou iemand om te beginnen al niet met deze kleur de deur uit laten gaan. Snap ook niet helemaal hoe je dit voor elkaar krijgt, het vervolgens niet ziet en de klant dus ook zo naar huis stuurt.

36 likes

Ja maar je weet dus niet de hele situatie. Misschien zei onze lieve wendy voor het verven ‘ luister lieve deb we kunnen dit doen als je dat wilt maar er misschien is het resultaat dit en dit ‘

Want als ik zo op de pagina van wendy kijk kan die meit wel kleuren

8 likes

Hoopte al dat jij zou reageren op dit hele verhaal haha!

Super netjes, vind dat echt getuigen van goede service. Het argument dat het door corona lang kan duren vind ik indd niet opgaan, kijk even mee met de klant naar wat wel kan indd. Voor hetzelfde geld had Wendy het netjes opgelost en had het haar nog een shoutout van Debbie opgeleverd.

4 likes

Ik dacht even dat er al een nieuw topic was geopend zonder dat ik het doorhad. 21 uur lang niets gepost, is dit dan het einde van de beutybloggers

49 likes

Vooruit, een nieuwtje: Sanneke heeft zichzelf opgegeven voor Big Brother haha

27 likes

Ik had echt een dikke brainfart, wist even niet meer wie Sanneke was en dacht aan Sieneke (Songfestival, sjalalie sjalala) en toen had ik nog een dikkere wtf want wat doet die in 't Beutytopic

Tot zover mijn gedachten hierover

18 likes

Worden mensen bij Big Brother er niet uitgegooid op populariteit?
Dan wordt het een korte zit :sweat_smile:

30 likes

Omg dit doet me denken aan het haar van Estee LaLonde. Ik vind het vreselijk en dacht dat het was mislukt maar zij was mega happy en tevreden.

Die meid moet écht een hobby zoeken.

Ik heb geen idee ik heb het nooit gezien, maar ze doet het volgens haar stories voor haar persoonlijke ontwikkeling en ook “om ruzie te leren maken.” Sommige mensen doen cursussen oid voor zelfontwikkeling, maar dit is natuurlijk ook een stap denk ik dan maar :sweat_smile:

2 likes

Ik vind Sanneke de laatste tijd eigenlijk best chill, veel minder negatief/zeurderig heb ik het gevoel. Maar heb ook al heel lang niet meer op haar twitter gekeken, enkel haar insta, en daar vind ik haar echt positief veranderd. En ook goed bezig met belangrijke onderwerpen.

14 likes

ohhh essie button was haar bestaan helemaal vergeten.
ik kijk net op haar insta en zie dat haar hond reggie is overleden maar ze nu wel weer een hond heeft?
was het niet de roddel dat ze met de beste vriend van haar ex (aslan?) naar new york ging verhuizen?

1 like

Ah ik volg haar niet op insta. Maar zou mooi zijn als ze alles weer wat positiever zou zien!
Uiteindelijk gun ik haar zo dat ze haar plekje vindt op deze aardkloot. Maar ik weet niet of meedoen aan zo een programma daarmee gaat helpen.

Ja hier heb je zeker gelijk in! Ze was heel boos op de wereld en volgens mij is dat nu stukje bij beetje aan het afnemen. Wel valt ze steeds terug in het klagen over mannen/potentiële dates etc en wat ik zelf overbodig vind is dat ze dan ook altijd gelijk screenshots plaatst van de berichten van de jongen/man (zonder naam ofc, maar toch)

8 likes

Ja haar hondje Reggie is dood en ze heeft een paar maanden later haar nieuwe hond Effie geadopteerd. En ja ze ging direct nadat het uitging met Aslan met Trevor (fotograaf vriend van Aslan). Ze ging heel vaak op en neer naar Brooklyn en had volgens mij tijdelijk een appartement daar waardoor ze vaak daar heen kon gaan. Maar ze kwam erachter dat ze niet ‘‘exclusive’’ was voor hem en hij voor haar. Toen was ze volgens mij een hele tijd single en kwam Gurugossip erachter dat er een zangeres was die in het huis van Aslan woonde, hij had dus een nieuwe relatie. Een paar weken geleden heeft ze al haar oude video’s gewist, wat ik echt jammer vind vooral de reisvlogs (maar ik snap het wel). Nu woont ze in Londen en ik ben benieuwd waarom ze niet terug verhuist naar Canada om wat meer mensen om zich heen te hebben, ze geeft namelijk aan dat ze heel depressief is. En het lijkt wel alsof ze met het wissen van de vlogs haar verleden wilde wissen.

Dit was mijn spreekbeurt

8 likes

En ze ging ook tijdje terug heel intens om met een meisje en daar zag je opeens ook niks meer van… volgens mij dachten ze op guru gossiper ook een tijdje dat dat haar vriendin was?

1 like

Zij gaat altijd intens met mensen om en daarna negeert ze ze. Zo had je Fran, een fotografe die haar site had gedesigned. Die is voor haar uit Duitsland naar Londen verhuisd om haar te helpen met video’s, die stijl viel niet in de smaak en toen heeft ze haar geghost. Daardoor kwam Fran in de problemen omdat ze geen inkomen meer had. Daarna kreeg ze Chelsea als beste vriendin, woonde toevallig in Brooklyn en die werd lekker gebruikt als slaapplek als ze Trevor ging bezoeken. Chelsea is een keer zelfs naar Canada geweest bij Estee’s familie om te chillen en toen begon Estee om te gaan met Klaudia. Ze is samen met Chelsea naar New York gegaan en daar heeft ze Chelsea geghost om met Klaudia om te gaan aangezien het toch soort van uit was met Trevor. Daarna ging ze intensief met Klaudia om (een pr-assistent die bekend is geworden door haar te stalken en eindelijk een vriendschap met haar kreeg). Nu hebben zij weer geen contact en gaat ze om met Rebecca, een assistentfotografe. Ik vind de intensieve vriendschappen en vervolgens het negeren van die vrienden zo raar. Oh ja er was ook nog een Mary die op haar huis paste toen ze naar New York ging, zie je ook niks meer van terug. Volgens mij kan estee geen vrienden behouden want ze komt heel eenzaam over.

9 likes

Mascha geeft aan in een reactie op haar laatste instapost dat ze de afgelopen tijd ook hebben gevlogd! Ben heel benieuwd, ze zegt dat ze langzamerhand ook weer klaar zijn om te editen, dus dat zou wel betekenen dat ze zich al beter voelt, fijn!

13 likes