Beutyblogtopic XL #9

Dit is blijkbaar helemaal een ding nu.

1 like

Ja of andersom, blond met twee donkere plukken. Vind het super vet

3 likes

Wauw ze is voor de e-girl look gegaan?

1 like

OMG flashbacks naar 1998. Had Geri van de Spice Girls deze trend niet teweeg gebracht toen?

13 likes

Dit had ik ergens eind jaren 90 :joy:

2 likes

Of zijn het gewoon doodnormale face framing highlights? Zou het wel stoer vinden als ze ze echt zo heftig heeft. Twee staartjes aan de zijkant en een kilo blush op dr neus, klaar.

Yep goed onthouden.
Alle hippe meisjes in mijn klas (ik was toen 16) hadden dit. Ik durfde niet na een eerdere mislukte blondeeractie.

Overigens wel confronterend dat ik inmiddels de leeftijd heb waarop ik kan zeggen ‘ik weet nog dat dat in de jaren XX ook een trend was’.

:older_woman:

31 likes

Omg volgens mij heeft een vriendin van mij dit vandaag laten doen. Ik kreeg een vage snap maar zag twee hele blonde plukken met verder gewoon donker. Dus ik denk dat dit het is. Wat ellendig.

1 like

Ik heb wel t idee dat deze opleving door Dua Lipa komt.

6 likes

Ja het is een soort e girl trend ofzo. Ik vind de make up leuk maar het haar te 90s

2 likes

Oke jongens ik overdreef met geel zwart!!
Het was meer -super mooi lichtblond assig- voorin en dan erachter een strook lichtbruin assig

21 likes

“ben niet zo van de cancel cultuur”

94 likes

Jeetje dat moeten een zware 2 maanden zijn geweest, dapper dat ze nu met dit verhaal naar buiten komt :heart:

95 likes

Maaaaaar ik gebruik wel mijn platform om een kapster zonder hetzelfde bereik af te fikken :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Wil Debbie wel even props geven voor de tussenkopjes en alinea’s.

Las echt heel prettig zo.

88 likes

Minn omschrijving was best acuraat.

2 likes

Heerlijk dat er hier altijd iemand screenshots heeft

12 likes

En ze noemt wel even expliciet haar naam ook, for those who didn’t knew wie ze precies bedoelde :joy:

1 like

Maar eerlijk dat haar van Debbie was wel echt heel lelijk geverfd zo. Dan ben je niet veeleisend als je vraagt of het gecorrigeerd kan worden. Mijn kapper zou mij niet zo de deur uit laten gaan
 en als er geen plek is in de agenda schuiven of een collega vragen om het te fixen op korte termijn.

58 likes