Beutyblogtopic XL #9

Was een story maar al 24u geleden.

@vretenmetmaartje @Luzarl @Rozecoupeschaar
Ahh oke. Zoiets dacht ik al idd :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee die zijn geen influencers maar ook influencers kunnen trots zijn op hun kind en het willen delen, zonder dat het daarbij om geld gaat.

Vond het verder wel meevallen hoor. Het waren twee stories met een tekstje (en foto van hoe haar haar was). Dat ze niet tevreden was, dit naar de kapster had uitgesproken maar die haar pas een plekje kon geven over een maand. Daar ging ze niet mee akkoord. Het was al een tijdje terug gebeurd, maar omdat ze de kapster aan haar volgers had aangeraden wilde ze het toch even melden. En dat ze hoopte dat anderen alsnog wel tevreden naar huis gingen :woman_shrugging:t3:

2 likes

Natuurlijk zijn zij ook trots op hun kinderen, maar ik vind dus dat dat ondergeschikt is aan het waarborgen van de privacy en veiligheid van je kind. Als het écht alleen om het trots delen met vrienden en bekenden gaat kun je een best friends only lijst maken en het via stories delen voor die groep, of een apart acccount aanmaken.

6 likes

Dat, maar ook dat de kapster haar op een vervelende manier middels een appje duidelijk maakte dat ze een veeleisend type was.
Terwijl Debbie altijd een betalende klant was geweest. Daarom vond Debbie kapster Wendy niet lief meer.

3 likes

Ha! Daar wil ik de kapster wel op geloven :laughing:

1 like

Weet niet of debbie veeleisend is maar het was facking lelijk geverfd :rofl: Zelfs ik zou eisen om het bij te laten werken zo spoedig mogelijk en niet maand later (en normaal loop ik met nat haar naar buiten omdat ik niks aan durf te geven)

13 likes

Ja mee eens! Het was eeeecht niet mooi.

@HipHipHippo Dat ook, maar ik vond het nog wel netjes geformuleerd, zeker aangezien haar haar verknald was.

Ja zeker ik vind dat ook ondergeschikt, dat ben ik met je eens. Wilde alleen delen dat ik denk dat het niet alléén 100% om het geld gaat.

2 likes

Wel raar ook dat ze dan pas over een maand een plekje heeft. Daar zou ik ook niet mee akkoord gaan

Mijn vaste kapster zat na corona direct voor 6 weken vol…

Ik ben gewoon maar thuiskapster geworden sinds de corona.

4 likes

Dat is knap lullig voor Debbie, als je haar hebt aanbevolen aan je volgers. Als ik die kapster was had ik dezelfde avond of volgende avond weer afgesproken om de boel - hopelijk - te kunnen herstellen.

1 like

Helemaal eens hoor, wilde enkel even schetsen dat het in deze tijd niet abnormaal is om pas weken later een afspraak te kunnen maken.

1 like

Nee inderdaad niet abnormaal voor een normale afspraak maar wel voor zowat geel-zwart haar te fixen.

1 like

Dat zeg ik toch?

Debbie heeft haar Instaposts waarin ze kapster Wendy de hemel in prees, verwijderd.

1 like

oh jammer ik ben nu ZO benieuwd naar debbies haar, heeft niemand het gescreenshot?

De voorste plukken waren zo maar dan heel lixht blond. Achter die plukken was het iets donkerder blond en dan een brede bruine landingsbaan zeg maar.

9 likes