Precies dit. Die emotionele reactie is overigens ook volledig neurologisch verklaarbaar. Vind Vera hier echt prima meevallen, in mijn burnouthoogtijdagen had ik jankend op bed gelegen en gegild dat ik gewoon stop met werken.
Volgens mij hebben ze het er in de serie over en is het niet chunky genoeg.
Mijn benen reflecteren van zichzelf al licht
Ja ik denk dat dus ook, sowieso zie ik best veel typisch Kardashiantrekjes bij haar. Ik denk dat ze het niet eens bewust doet
Ik had zo gehoopt dat Mascha haar kind niet zou delen met iedereen, zij kan toch nooit de privacy krijgen door haar ouders.
Alexandra van Huffelen avant la lettre
Ik vraag me af waarom je zou hopen wat ze met hun eigen kind doen. Daar heb je niks over te hopen, het is hun kind.
En bovendien ontkomt ze er niet aan en is het naief om te denken dat ze die baby geheim houden.
‘Ontkomt ze er niet aan’ vind ik echt bullshit. Het is gewoon nog steeds een keuze of ze haar in beeld brengt of niet en of ze deelt over haar poepluiers en buien of niet. Al die influencers die ervoor kiezen hun kind online te gebruiken doen dit met dollartekens in hun ogen hoor, hebberigheid. Wetende dat het nog meer geld in het laadje brengt. Mij maak je echt niks anders wijs.
Persoonlijk hoop ik voor ieder kind, of ik het nou ken of niet, dat het mag opgroeien in relatieve privacy, dat het zich mag ontwikkelen als eigen persoon in plaats van set-camera-action personage en dat de struggles die bij opgroeien horen door niemand anders gezien en besproken worden dan de relevante directe omgeving.
Maar iemand kan toch ook gewoon uit trots veel foto’s posten? Niet alles is eurotekens, mascha heeft heel duidelijk aangegeven haar kind nooit te willen gebruiken om geld te verdienen. Je hebt trotse ouders die hun kind om de haverklap op social media posten, dat is toch gewoon ieder voor zich?
Als je influencer bent en je feeds = je inkomen gaat die vlieger niet op vind ik. Iedereen weet dat posts met kinderen beter scoren en als er zoveel mensen meekijken zijn dit niet meer “gewoon wat trotse foto’s”. Die kun je ook naar je vriendinnen sturen i.p.v. tentoonstellen aan je publiek van duizenden mensen zonder dat je kindje daar iets over kan vinden en zeggen.
Dat vind ik ook vreselijk of iemand nou influencer is of niet.
Ja maar je weet toch wel dat die foto’s veel worden geliked. Ik zou een instagram hebben misschien een tweede voor familie en vrienden om het kind daaraan te laten zien. Wat heb je er nou aan om je kind aan duizenden onbekenden te laten zien?
€€€€€€€€€ that’s all.
En je kind heeft er niets over te zeggen, die foto’s kunnen overal en nergens terecht komen… brrr
Dit vind ik ook, ik snap echt dat je de eerste foto wilt posten en aan de hand van babyfoto’s ga je Mila later niet herkennen. Maar als ik kijk hoeveel ze al over haar poster met gezicht herkenbaar in beeld en spondeals met 6 kinderwagens!!! dan denk ik niet dat ze daarmee gaan stoppen.
En ik voel me al vervelend over / overweeg het verwijderen van de 4 (semi) herkenbare posts van mijn kind van bijna 2 op een account met nog geen 2k followers. Waar hij heel leuk / gewoon opstaat en niet huilend of bloot of whatever. En vanwege mijn werk plaats ik heel soms foto’s waar kinderen van anderen herkenbaar op staan (altijd met toestemming van de ouders) en dan heb ik toch ook altijd een dubbel gevoel en ook daarvan twijfel of ik het nog wel wil. Toestemming van de ouders is leuk, maar de kids dan?
Of die baby nu 1 dag of 4 weken is maakt weinig verschil qua herkenbaarheid vind ik. Maar indd zodra ze baby af is, vind ik het wel netjes om haar niet herkenbaar in beeld te brengen
Ik hoop zo dat ze geen last later heeft van haar armpje, want de informatie die ze geeft over Erbse parese ofzo dat ze dat misschien later zou ontwikkelen. Het lijkt met niet leuk voor Mila dat haar ouders ervoor kiezen haar medische geschiedenis te bespreken op het internet.
Als het Maschas genen heeft zal ze dol blij zijn dat ze geboren is met een gebroken arm.
Want?
Weet je nog dat sex ongeluk.