Beutyblogtopic XL #5

Nummer 1 aroma in elk verzorgingstehuis (op alle lichaamssappen na)

2 likes

:nauseated_face:

8 likes

Ik heb dit met zoā€™n mannengeurtje. Ik weet niet hoe die heet maar als ik die ruik denk ik instantly ā€œoude meneerā€. Het is ook zoā€™n zware lucht, op mn stage kwam er weleens een man overleggen die het droeg en de hele afdeling rook er dan serieus nog twee dagen naar.

Macklemore voice

ā€œPisssssssssā€

25 likes

oh shit it was 99 cents

17 likes

Mijn oma droeg tot het einde No 5. Ook een oude vrouwengeur imho, maar dan toch net wat classier.

1 like

Debbie Beautyscene heeft na 10 jaar beautybloggen en vloggen nog steeds het blenden nog niet onder de knie.

1 like

Reactie op haar insta in 3.2.1.

10 likes

Mensen, het is zo ver. Cynthia is een wijnblog gestart. :zipper_mouth_face:

2 likes

Serieus? Ik dacht dat ze dat al lang had :joy:

10 likes

Dat was haar aparte wijninsta. Nu is er ook echt een websiteā€¦ben benieuwd of dat veel bezoekers trekt.

Ik denk het wel. Ik drink zelf geen wijn maar als ik iemand wijn cadeau doe dan zoek ik online op hoe of wat.
Maar waarom moet alles met haar naam erbij? Gaat het hier nu over wijn of over cynthia op die Blog? Want een Blog over wijn (reviews en aanraders) lijkt me wel iets waar mensen op googlen, maar als cynthia zelf in het middelpunt staat, dan niet.

4 likes

Dat luchtje in zoā€™n blauwe fles met witte zwaluw :joy:. Zo goor. Alle aanleunwoningen hier in de buurt ruiken naar dat luchtje

1 like

Precies dit. Als ik geĆÆnteresseerd ben in wijn, dan ga ik naar een blog over wijnen, en niet naar een blog over de vrouw die van wijn houdt.
Denk dat van haar vaste bezoekers er maar een select gezelschap zal meelezen op haar nieuwe blog, dus ze zal hiermee een nieuwe doelgroep aanspreken als ze er ook wat geld mee wil verdienen. Ik ben oprecht benieuwd of die ook geĆÆnteresseerd zijn in haarā€¦
Maar wel fijn dat ze weer iets heeft gevonden waar ze haar passie in kwijt kan (en dit klinkt sarcastischer dan ik het bedoel).

4 likes

Mijn oma, en wij als kleindochters kregen standaard elke verjaardag een flesje :nauseated_face: Toen ze verhuisde vonden we rond de 40 flesjes in haar kast!

9 likes

Dit inderdaad. Het begint met ā€˜ik ben Cynthia en ik houd van wijn. Maar dat wist je vast, je bent hier vast niet per ongeluk belandā€™. Ehhhā€¦ misschien wel? Als je je seo of hoe dat ook heet goed voor elkaar hebt komen er toch juist mensen die op ā€˜wijnā€™ zoeken en niet alleen mensen die op ā€˜Cynthiaā€™ googlen? Op zich kan een wijnblog best een interessante toevoeging zijn om een andere doelgroep aan te spreken maar nu vis je steeds in dezelfde vijver van wijndrinkende structuurjunkies lijkt me.

En ook klinkt ā€˜ik ben Cynthia en ik houd van wijnā€™ nogal alsof je bij de aa zit.

37 likes

Bij de AAā€¦:joy::joy::joy:

Bonnie St Schultz

13 likes

Ik twijfel nu ineens aan mijn Nederlands maar het is toch ā€œje bevindt je opā€? Cynthia heeft in de eerste grote tekst op haar nieuwe blog alweer ā€œje bevind jeā€¦ā€ staan.

4 likes

Ennnn ze heeft t al aangepastšŸ˜‚

19 likes

Ik ben vooral benieuwd of ze nu stopt met over wijn schrijven op haar eigen blog?