Hier spreekt een rechtshandig privilege.
Ik. Altijd.
Ben jij 83?
Maar ik draag ook Teva’s dus eigenlijk telt mijn mening niet
Nee, nog niet eens 30
Oh tof! Ik wilde de okergele bestellen, maar deze groene vind ik ook heel mooi. En voor mij komt 26 augustus goed uit als startdatum. Dus ik denk dat deze straks ga bestellen.
De nieuwe kleuren die nog niet bekend zijn kun je trouwens al zien via Bol: https://www.bol.com/nl/p/structuurjunkie-4-structuurjunkie-planner-light-petrol/9200000105459693/?s2a=#productTitle
Een petrolkleur en een met pantervlekken.
Hebben Mascha en Cynthia trouwens ooit ruzie gehad? Ik meen me te herinneren dat ze vroeger ooit soort van BFF’s waren. Of haal ik dingen door de war?
Oh nee, sorry. Ik ben serieus! Ik heb alle beautybloggers heel lang niet gevolgd, echt jaren niet. Ben nu laatst opnieuw begonnen en dit viel me op.
Was net opzoek naar hetzelfde plaatje.
oh thanks. Ik ga me inlezen en geen domme vragen meer stellen
Ah oké! Ze hebben ruzie (gehad of nog steeds), maar het is misschien wel het grootste mysterie op aarde/het beutyblogtopic waarom. Degene die het achterhaalt verdient wat mij betreft een Nobelprijs en levenslang gratis ijsjes.
Iemand op egf wist het toch en had het toen verteld.
heb ik dat gemist? Of ging dat over hun party’s?
Ja ging daarover. Volgens mij is het ook allemaal niet zo boeiend. Sowieso zijn het natuurlijke hele verschillende types.
Die datum is omdat dat de maandag is in de week dat september begint, en september vind ik weer wel een logisch begin, maar je kan moeilijk die agenda halverwege de week laten beginnen haha.
Ligt het aan mij of is Lotte’s vlog titel met ‘KNOBBELTJE ONTDEKT’ een beetje gek.
ligt niet aan jou