Ik zou zeggen vrouwen van middelbare leeftijd die toevallig bij de Kruidvat zijn en doorlopen naar de Douglas teveel moeite vinden. Maar misschien heb ik het mis
Alle bejaarden die bij mij in de flat woonden. Die lucht in de lift
Hahahaha denk het ook ja.
Ik heb daar wel nostalgische herinneringen aan, volgens mij had mijn oma die.
Uuuuhg alleen bejaarden
De oudjes bij mij op mn werk
Klanten op m’n vorige werk. Echt vreselijk… Ik liep ook altijd een extra rondje door de winkel als er weer zo’n wolk de winkel binnenkwam. Gat-ver-damme. Maar wat @Lula zegt, veel middelbare vrouwen inderdaad. Je ontkomt er echt niet aan als je op een plek bent waar veel ouderen zijn. Er is altijd wel iemand met zo’n walm om zich heen
Ik wil echt graag een onderzoek doen naar de populariteit van deze geur. Het ruikt helemaal niet lekker. Zou je reuk veranderen als je ouder wordt en ben ik gedoemd zo rond te lopen op mijn zestigste, is het gemakzucht want ain’t nobody got time om naar de Douglas te lopen vanwege de kleinkinderen die weer op bezoek zijn? Zoveel vragen…
Ik kreeg die geur iedere kerst van de oma van mijn ex…
Snap dat het je ex is ja
Too soon
Oh heerlijk! Als een vrouw op mijn werk dat heeft spuit ik ze altijd helemaal vol ermee
Mascha heeft net allemaal storys geplaatst hoe je haar planner moet gebruiken als jd linkshandig bent.
Nou gelukkig maar dan dat ik zei: middelbare leeftijd
Mascha lees niet mee, maar ze heeft het in haar stories over de planner in combinatie met linkshandig zijn en vulpennen.
Hahahahaha busted
Hoi Mas! Alles goed?
Weet niet of het hier al aan bod is geweest maar Cynthia heeft ook weer een nieuwe Light Planner, een gedateerde deze keer voor 2019/2020, te pre-orderen. Ik vind hem mooi. Wel een vreemde datum om te beginnen, 26/8.
Ik twijfel om hem te bestellen, heb nu de roze Light maar ben toch ook weer een gewone agenda gaan gebruiken omdat ik het houvast en overzichtelijke van gedateerd miste.
Ik gebruik planners trouwens gewoon als simpele agenda, ben ouderwets daarin, alle poespas eromheen invullen vind ik over het algemeen teveel moeite en ik kan gewoon niet wennen aan digitale agenda’s terwijl ik verder op mijn telefoon leef.
ZIE. Mijn punt precies.
Overigens heeft massa dus geleerd met haar hand onder te schrijven ipv van links. Dus dan is een ringband al weer minder erg. Voor alle linkshandigen die dat vertikten te leren is een ringband onmogelijk. En een vulpen dus ook.
Deze seriousness rondom een ringband