Beutyblogtopic XL #5

Ik durf er nu niet meer op te klikken

Staan geen foto’s bij!

Hoeveel spuitjes parfum doen jullie op als je je even opfrist voor je naar vrienden gaat?

Mas 14 en ik was echt shocked :open_mouth:

5 likes

14?! Wow. Ik hooguit 2/3 maar dat is misschien te weinig

4 likes

Dat is denk het verschil tussen zelf je parfum moeten kopen of 10000 flesjes per maand opgestuurd krijgen

62 likes

Haha nou ook als de parfum gratis is kan ik me niet voorstellen dat ik dat zou doen. Met 2 of 3 spuitjes zoals @Diamonds doet ruik je al lekker. 14 lijkt me een beetje een overkill.

3 likes

Haha ja het was ook een beetje overdreven, maar ik denk dat als Mascha zelf haar parfum zou kopen ze ook iets zuiniger met haar voorraad zou zijn

14??? Krijg echt al keelpijn als ik er aan denk.

12 likes

14??? Maar er zitten er maar ongeveer 14 in een flesje???

4 likes

Parfum?!? Ik heb wat eaus de toilette en bodysprays die ik heel royaal aanbreng (spuitje achter elk oor, op elke pols en in elke elleboog, dus 6!), maar voor eau de parfum vind ik 2 ruim voldoende en bij parfum is 1 al te veel. :see_no_evil:

1 like

Ja, je wil ook niet als een wandelende Douglas door het leven gaan toch? Dan walm je een uur in de wind?

Waar laat je ook in gdsnaam 14 spuitjes? Ik moet de vlog van vandaag nog kijken, zit het daar in?

1 like

Volgens mij doet zij gewoon spuiten waar ze wil en niet echt tactisch.

1 like

6/7 :see_no_evil: Ik wil altijd stinken

1 like

Ik doe er 1, of max 2. Vind mezelf dan echt al heel erg naar parfum ruiken! Maar ik heb ook een goeie neus en vind dat je parfum van iemand pas moet ruiken als je heel dichtbij diegene staat dus dat is misschien het verschil. Vind 14 echt bizaaar veel haha

5 likes

ck-one-summer-2019-edt

Het is deze Eau de Toilette

M’n vriend zegt altijd “parfum moet je ontdekken, niet aankondigen” en daar ben ik het mee eens. Word soms echt misselijk als ik bij mensen in de buurt ben die zich hebben ondergedompeld in parfum.

69 likes

Zou je daar dan zelf geen hoofdpijn van krijgen

Ja, dat vraag ik me ook altijd af. Helemaal bij Vanderbilt :nauseated_face:

2 likes

Bij zo’n lichte geur als die CK one die zij opheeft doe ik ook een halve flacon hoor, anders ruik je er geen zak van. Ik spray ook zo in het rond en loop er een beetje doorheen. Met zwaardere geuren doe ik wel minder.

Maar mijn parfum is nooit too much en je ruikt me niet van een kilometer afstand.

Maar wie draag er ĂŒberhaupt Vanderbilt :face_vomiting:

2 likes