Nee influenza is Paul de Leeuw
Oh nee invluenza
Wehehe ik zie hem nu pas… inmiddels aangepast
Haaaai skatties ik ben invluenza, ik invlueeer, hartjehartje
Ik vind schrijven met een vulpen niet hemels maar wel heerlie.
Ik begin altijd met mijn hand van het papier opgetild bij een ringband als linkshandige. Dus standaard lekker kriebelig begin.
Ok dit draagt 0 bij tot de conversatie, sorry maar wou het even melden. Echt levenslange strijd.
Ik INVLUEER?
Waarom heb je dan nog geen tas van 3000 euro?
Nee dat denk ik niet. Ik heb nu voor het eerst sinds de middelbare school een agenda gekocht omdat ik twee banen door elkaar ga doen (hard op weg naar de gemiddelde 5!) en een daarvan is heel onregelmatig. Ik raak nu het overzicht al kwijt dus heb het wel nodig, maar daarvoor dus ruim tien jaar niet.
- Neem ALTIJD je Celine-tas mee, zelfs al laat je 5 minuten de hond uit. En draag deze steevast crossbody met je hengsel tussen je bonbonella’s door.
Doe ondertussen ook iets goeds voor de mensheid zoals plastic opruimen.
Niet vergeten om daar meteen een instastory van te maken
Als het geen story is dan is het niet gebeurd he
Elke keer wanneer ik die metalen rietjes van Mascha voorbij zie komen, moet ik hier aan denken:
https://www.google.com/amp/s/m.huffpost.com/us/entry/us_5d2778dde4b02a5a5d57c428/amp
Toch erg dat zoiets kan gebeuren…
Aaaah waarom deel je dit?
Sorry!!
Dit is toch echt een uitzonderlijk ongeluk. Zo zit je hele huis vol met mogelijke doodsoorzaken.
Ik gebruik wel een papieren agenda om op te schrijven wát ik op mijn werk ga doen. In steekwoorden. Welke dingen af moeten.
Daarnaast schrijf ik alle privé afspraken er ook in.
Ik heb geen werktelefoon en wil werkafspraken niet in mijn privételefoon hebben. Wil wel alles op 1 plek bij elkaar en ook in 1 klap zien dat ik die week veel extern ben voor werk bijvoorbeeld. Dan plan ik het uitwerken van bepaalde plannen en offertes wat naar voren.
Ja klopt zeker! Maar ik ben echt zo’n ongelukkig persoon bij wie dit echt zou kunnen gebeuren:joy:
Haha bombonella’s, die heb ik lang niet meer gehoord. Echt zo’n Fancy-woord!
Klinkt als een heel eenvoudig leven. Ergens best fijn als je geen agenda nodig hebt om alles bij te houden. Ik kan me daar zelf niks bij voorstellen omdat ik een chaoot ben en mijn leven nogal hectisch (zo heb ik het graag) eigen bedrijf met personeel, huis aan het bouwen, veel afspraken. Gebruik Google calendar en wunderlist als takenlijst. In een planner zou ik veel teveel krabbelen en dit zou voor mij niet ‘flexibel’ genoeg zijn. Ik houd echt alles bij zoals wat ik met wie nog moet bespreken (bijvoorbeeld met accountant, bouwvakkers, takenlijst medewerker) recepten, boodschappen, technische zaken voor de shop, en andere to do’s. Ik ben echt een mega zeef dus kan niet zonder.