Zijn genoeg mensen die wel een ringband hebben. Mascha is zelf ook links.
Of je iets fijn vind of niet is een mening en geen feit
Tja… 🤷
Hahah okkkkkkkkk
Maar wat zou het nut zijn van een boek over wandelen? Routes veranderen nonstop dus die kan je beter online opzoeken. Verhalen van mensen lijkt me persoonlijk saai, dan kijk ik liever een docu oid met de beelden erbij.
En sowieso: als je gaay wandelen ga je dit boek echt niet meenemen als naslagwerk, veel te zwaar om te sjouwen.
Ik denk dat dit een dwaalspoor is en dat het boek ergens anders over gaat. Ik denk dst het boek gaat over zelfacceptatie ofzo, daar is ze ook altijd heel passievol over.
Als je 5 banen hebt zoals de gemiddelde persoon dan is een planner wel handig
Maar… dat wandelen is toch niet een echte passie/hobby van haar? Ik vind het nogal een verschil of je 2x per dag de hond even flink uitlaat en op vakantie graag een wandeling maakt, of dat je echt lange afstanden wandelt. Ik bedoel, wandelt Cynthia ooit langer dan 10 kilometer? Ik wil niet wandelshamen natuurlijk maar bij iemand die gepassioneerd is over wandelen heb ik een ander beeld.
Heb deze ook gekocht (is dit een biecht)
Maar love roze en vind hem er handig en mooi uitzien en mijn leven kan wel wat meer planning gebruiken dus tja
Ik denk dat ze een soort Hygge-achtig selfcare boek gaat schrijven, over haar knusse leven met dekens, kaarsjes, hondje, en dan een paar hoofdstukken over wandelen, met als insteek: hoe ik meer rust in mijn leven kreeg oid. En waarschijnlijk tig keer benoemen dat als de selfcare tips niet werken en je gwn een k*tdag hebt, dat dat ook oke is
Wandelshamen
Nou ja, ze is niet van het hiken. Ze gaat niet echt de bergen in voor mooie wandeltochten of kiest haar vakanties er op uit. Ze doet de minst coole vorm van wandelen, wat gewoon door de buurt heen lopen is, haha. Daarom vind ik het ook allemaal een beetje typisch. Een boek over wandelen, met 's werelds mooiste wandeltochten etc. zou ik super tof vinden. Maar een boek over het wandelen wat zij doet… Nou goed ik zie het concept nog niet helemaal voor me maar misschien ligt dat aan mij. Ik zou zeggen Cynth, verbaas me.
Wat @Gradje en @Cozycute dacht ik dus ook precies, maar wilde hier niks van zeggen om niet negatief te doen
Ik denk ook dat het meer een boek wordt over haar manier van leven/ontspannen/genieten/vrije tijd indelen/jezelf accepteren etc. Zou dit ook wel vinden passen in het verlengde van haar structuurjunkie gebeuren. Kan dus wel dat ze een hoofdstuk aan wandelen wijdt. Want een heel boek volschrijven over wandelen lijkt me lastig (althans haar manier van wandelen, niet hiken).
Dan vind ik Annemerel wel een uitzondering omdat ze al jaren hardloop.
Hoe moet je wandelen?
-Draag een acne sjaal
-Draag stan smith schoenen ook al slijten die snel. Het liefst die met klittenband want die zijn súper handig als je opeens met spoed moet wandelen
-Neem voor nood een mini tiramisutje mee, je weet nooit wanneer het gaat sneeuwen
-Neem áltijd een flesje wijn mee
-Zorg dat je verbonden met met internet, zodat je elk hersenspinsel kan delen met je volgers op twitter en instagram, en je altijd op tijd kan klagen.
*-*Zorg dat je wandelt als de zon schijnt want dan kan je de zon op je gezicht voelen
En neem een hele dure gele Celine tas mee als onderpand. Mocht je honderden kilometers uit de richting zijn geraakt dan kan je die nog altijd aan iemand slijten mocht je een ticket naar huis willen kopen om terug te vliegen of een ritje met de veerboot naar Terschelling.
Hállooooo weet je wel hoeveel taxi ritjes je kan betalen voor de prijs van die tas?
Dat ze toen zat goed te praten dat sommige mensen elke dag de taxi pakte maar dat zij altijd wandelde en daarom wel die tas kon kopen.
#neverforget
Maar Ludo jij moet echt is aan de tafel gaan met je werkgever als ze bij GTST niet eens bereid zijn om al je taxiritjes te vergoeden van en naar het gooi.
^^^ Onderhand ligt hierboven de hele outline van dat wandelboek al gratis klaar voor Cynthia. Maar echt, hahahaha best goed opzetje
Graag wel credits voor FF indien je hier meeleest Cynthia
Zou jij verbazen als ze echt een wandelboek gaat schrijven. Ja ze wandelt veel, maar een serieuze wandelaar vind ik haar niet. Ze loopt nooit bijzondere routes zoals het Pieterpad of heeft de dodemansroute (Zo heet dat volgens mij) gelopen.
De pest is dat elk bekende blogger influencer een boek kan schrijven omdat een uitgever daar natuurlijk geld in ziet.
Influenza is gewoon de griep toch?