Sorry, maar ik vind Debby er echt uitzien alsof ze werkt in een bepaalde wijk in onze hoofdstad.
Wow, deze opmerking vind ik echt niet kunnen!
Het zou eigenlijk geen belediging moeten zijn om iemands looks te vergelijken met die van een sekswerker (er zijn immers zoveel verschillende soorten en stijlen) maar goed dit is duidelijk negatief bedoeld.
Laten we allemaal verder geen aandacht meer schenken aan zoân opmerking.
Ik heb de Get glam with us video (Cat glam) van Mascha aanstaan terwijl ik andere dingen aan het doen ben, maar Mascha en Marije hebben net een gesprekje gehad over vliegen en duurzaamheid. Mascha vertelt trots dat ze er nu veel meer mee bezig is. Dat ze zich pas realiseerde dat ze al een half jaar niet op vakantie was geweest. (Burning Man was haar laatste reis en volgende week vliegt ze naar Las Vegas.) Voorheen ging ze iedere maand ver op reis en daar kwamen alle persreisjes tussendoor dan nog bij.
Ze zei ook dat ze pas een persreisje naar Londen had afgewezen. Op zich heel goed dat ze in ieder geval bewuster is dan eerst, maar hoe ver sta je van de realiteit af als dit je norm is?!
En Marije zegt nog heel slapjes dat duurzaamheid natuurlijk belangrijk is, maar alles met mate, het moet wel leuk blijven en bovendien maakt reizen je een beter mens doordat je in contact komt met andere culturen en normen en waarden. Ik ben benieuwd naar Maschaâs geestelijke ontwikkeling tot een beter mens tijdens haar vakantie naar Las Vegas
Tijdens die cat klem with us video van Mascha heb ik me zo hard zitten ergeren aan Marije dr haar, doe dat gewoon in een staart ofzo als je je makeup doet.
Nou, dan zal ze vast goed verdienen, ze ziet er hartstikke goed uit.
Wat deed ze met haar haar dan?
Ja niks, maar het hangt in dr gezicht en haalde ze er elke keer uit. Dat is toch irritant
Als ik dat doe zit de foundation in mijn haar⊠en niet te vergeten Mn mascara
Valt me trouwens bij meerdere op, dat ze hun haar gewoon los bij het gezicht hebben tijdens make-up aanbrengen.
Ik word daar echt te nerveus van.
En ondertussen wel met het vliegtuig op persreis naar Berlijn, terwijl er gewoon een directe trein rijdt vanaf Amsterdam Centraal
Sorry, kon het niet laten
Ik denk dat de meeste (ik in ieder geval) niet gewend zijn aan de luxe dat je zo vaak kan reizen. Ben zelf van de mening dat je met de bus of trein moet als dat kan (flixbus is top). Als je echt verweg ga dan snap ik ook niet dat sommige heen en weer vliegen voor maar een weekje of 2, dat is zo zonde van je vliegreis die al zoveel shit de lugt in doet. Probeer dan tenminste lekker lang er te blijven i.p.v een paar keer per jaar weg. (denk dat ik er ook zo over voel omdat wij nooit en auto hadden dus we altijd met de fiets en/of openbaar vervoer gingen)
Ja of mensen die dan met een foundationkwast vol met foundation hun haar achter hun oor doen en daarmee alle foundation in hun haar smeren. En dan afvragen waarom ze 4 pompjes nodig hebben per keer xD
Op de Zuidas als succesvolle jurist op een gerenommeerd advocaten kantoor? Inderdaad.
Nou mijn leven is niet alleen maar klitten en klemmer hoor.
De mijne is een watergolfje.
Wil je geen permanentje meit?
Ik snap nooit zo goed waarom ze er zélf over begint, wedden dat ze nu weer allemaal comments erover krijgt.