Ik vind het allemaal prima zolang ze maar geen boodschappennetje als top gaat dragen zoals de billen-in-de-koelkast-influencer.
Ohja nu begrijp ik je! Geen idee of ze hier al vergroot zijn of niet (denk het wel eigenlijk, het verschil kan ook te maken hebben met de bikini, belichting en filters). Sowieso vind ik het zonde om onder het mes te gaan wanneer het niet ānodigā is, maar dat is weer een andere discussie.
Ik begrijp t welā¦ als ik zie hoe mijn tieten er nu uitzien na 9 maanden zwangerschapā¦
Zou het ook wel willen maar duur
Deb ziet er beter uit dan ik hoor, qua strakheid. Lekker bezig meid.
Ik moet nu echt denken aan dat er laatst in dit topic over Maschaās rant (over dat vrouwen, vrouwen moeten supporten) door velen werd gezegd dat ze zich helemaal niet konden vinden in haar verhaal over dat vrouwen zo oordelen over elkaar.
Nee dat is veroordelen. Oordelen is ook als je bijv. zegt of je haar lichaam wel of niet mooi vindt.
(Ik zeg overigens niet dat ik het per se erg vind of niet vind kunnen maar het viel me gewoon op/bevestigt wat ik toen vond.)
Wauw!! Allebei de fotoās echt prachtig.
Deb ziet er fantastisch uit! Vooral zo door gaan
Ik heb een grote lift gehad, daarbij worden de tepels los gehaald. Bij een gewone vergroting niet.
Nou dat vind ik vaak niet natuurlijk indd, zoān harde schijven ofzo. Mān zusje noemt het altijd omgekeerde soepkommen.
Wat ik ook grappig vind is dat ze (volgens mij) bij nikki beach is en dan met een handdoek op de grond ligt?
Misschien kreeg ze geen bedje gespont.
Bij de sunloungers die je huurt op Nikki Beach zijn handdoeken inbegrepen.
MaschaĀ“s vlog van vandaag is echt intens saai. Maar dat was ook wel te lezen aan de titel.
Potverdorie! Nu heb ik door dit bericht het opgezocht!
Ik blijf het grappig vinden dat Mascha in haar titels heel eerlijk en burgerlijk is. Ze had er ook nog āGAAT FOUTā oid bij kunnen zetten. Als mijn moeder zou vloggen zouden haar titels ook zo zijn
Hahaha sorry!
Ik heb op de achtergrond de get glam video van Mascha aanstaan. Ik kom eigenlijk alleen even vragen of er meer mensen zijn die zich ergeren als ze āprietieā zegt (pretty). Ik krijg er kriebels van
Misschien heb ik het compleet gemist en is het al besproken, excuus dan!
Maar Serena had toch een nieuw schema waarvoor ze ook zoveel vooruit aan het werken was? Ze heeft nu bijna een week niks gepost en als dat door haar buikgriep kwam snap ik het op zich wel, maar dan is dat vooruitwerken dus ook nog niet zo lekker gelukt?
In het kader: als je mag zeggen dat het je smaak is, mag je het ook zeggen als het niet je smaak is. Ik houd daar helemaal niet van, zoān tailleā¦ mag van mij wel wat rechter allemaal haha. Misschien een opsteker voor alle mensen die - net als ik - soort van vierkant zijn dit is niet voor iedereen het hoogst haalbare.
Ja, maar El Fatty Bomba kan ook gewoon heel lekker zijn