Beutyblogtopic XL #4

Ja wow ik dacht ook hé is dit Debbie??

Ik kwam deze foto laatst tegen. Jeetje. Ik vind nep borsten niet altijd er nep eruit zien. Maar dit zijn echt 2 opgeplakte grote ballonnen. Past ook totaal niet bij haar bouw. Het steekt helemaal uit aan de zijkanten.

12 likes

Kanonnen ? Ik zie ballonnen!

11 likes

Had ze ook wat aan dr buik laten doen? Niet omdat ie zo mooi strak is (ik ben jaloers) maar omdat ik nog nooit een navel als de hare heb gezien en ik vraag me af of dat door een tummy tuck of iets dergelijks komt.

1 like

Nou ik weet niet hoor maar zo’n model bikini duwt toch juist niet zoveel omhoog? Als ik een triangel bikini aan trek ben ik best wel plat

5 likes

Ze heeft wel wat aan haar buik laten doen maar ik weet niet meer precies wat. Ik geloof wat los vel of vetjes die ze niet weg kreeg weg laten halen. Maar dat litteken was geloof ik van na haar zwangerschap(pen). Of ja litteken? Haar navel bedoel ik dus.

Wowwww Debbie! Borsten zijn inderdaad wat te groot naar mijn persoonlijke smaak. Maar ze ziet er goed uit hoor.

2 likes

Dat van je navel is wel herkenbaar, heb ik zelf ook wel een beetje na mijn zwangerschap.

1 like

Ik las ergens dat ze zelf had gereageerd op iemand met dezelfde vraag en toen had ze gezegd dat het kwam van een operatie die ze heeft gehad als kind. Ze heeft ook een soort van 2 navels.

Dit klinkt echt heel nasty en akelig :fearful:

2 likes

Hier staat het wel wat ze er zelf over zegt.

2 likes

Belly button shaming :face_with_raised_eyebrow:

Oh heb ik het toch niet goed onthouden :see_no_evil:

Ik snap sowieso niet dat ze haar borsten heeft laten vergroten? Of is links ook al vergroot maar natuurlijker omdat ze ook iets meer ‘vet’ (dit klinkt heel extreem, maar jullie snappen wel hoe ik het bedoel) heeft waardoor de rondingen van de implantaten niet zo erg te zien zijn?

4 likes

Ik snap niet echt wat je bedoelt :sweat_smile:

Beide links en rechts zien er echt goed uit! Ik zou alleen persoonlijk zelf nooit bikini foto’s online gooien :see_no_evil: heb die drang niet zo.

2 likes

Ik vroeg me af of de foto links voor de vergroting was en waarom ze het dan überhaupt heeft laten vergroten.

Óf dat dit al vergroot is maar dit toen nog bij haar lichaam paste. Wat @Krabsalade dus ook al zei, dat ze haar borsten heeft uitgekozen op haar bouw op dat moment maar dat die nu wel erg veranderd is.

1 like

Bij een borstvergroting worden de tepels toch ook losgemaakt en hoger teruggezet? Soms dan, misschien hoeft het niet altijd

1 like

Ja klopt, dat bedoelde ik!

volgens mij had ze links nog niet die implantaten, haar borstvorm is daar anders.