Waarom ging Greg in de eerste instantie eigenlijk glutenvrij eten?
Vanwege zijn eczeem.
Dat is ook wel echt iets dat veel mensen proberen als alle dermatologische dingen niet hebben geholpen maar volgens mij is het niet bewezen dat het helpt.
(Mijn vriend heeft het zelfde, sliep eerst ook met dezelfde creepy handschoendjes als Greg en heeft ook alle andere dingen geprobeerd.)
Ik las laatst overigens dat het kan helpen om je amandelen te laten verwijderen maar dat schijnt als volwassene echt verschrikkelijk te zijn.
Ja, misschien heb je gelijk. Maar ik heb bij Cynthia het gevoel dat de motivatie vanuit haarzelf komt en ze het daarna omzet in iets commercieels (en gelijk heeft ze), in plaats van dat ze maar gewoon met alle winden meewaait.
Ik vraag me dan iets af hè. Niet per se aan jou maar ik zie nu jouw reactie. Greg was toch allergisch voor die katten maar slikte daar pilletjes voor. Ik kan pillen slikken wat ik wil en dat helpt echt met mijn luchtwegen maar als ik te lang bij katten (of welke dieren met een vachtje dan ook) ben krijg ik eczeem. Daar helpt mijn antihistamine niet tegen… komt zijn eczeem niet gewoon van die katten?
Dokter Siem zal dat vast uitgezocht hebben en uitgedokterd hebben dat het niet door hem komt
Haha ja, de Instagramcursus is echt het nieuwe boek onder de Influencers.
Ja klopt! Naast niezen/loopneus gaan al mijn eczeem plekjes jeuken bij katten.
Dit lijkt me inderdaad niet bevorderlijk voor zijn eczeem.
Oo en @Flamoes wat mijn eczeem heel veel heeft verbeterd is vegetarisch gaan eten. Echt een groot verschil. Mss eens te proberen. Lijkt me voor Gregor ook handig.
Volgens mij eet hij al 90% vega?
wie is dat andere stel met wie de foefjes ik Amerika zijn?
Kijkers die ze in Las Vegas heeft ontmoet vorig jaar en bevriend zijn geraakt.
oh, aha. tnx!
Zou de Huismuts niet ook met een boek komen? Of heb ik dat verkeerd onthouden.
Ooh dan heb ik niets gezegd.
Vergeet niet het account van kees
Haha er staat wel op haar LinkedIn dat ze coach is!
Een eigen account voor haar hond? Mensenkinderen.
Is niks geks mee toch? Love hondenaccounts!
Dat is toch niet vreemd met implantaten?
Ik ga het hem zeker zeggen maar vegetarisch eten is echt wel een discussiepunt hier. Tot nu toe vindt hij wel alles wat ik in deze vega week voor hem heb gemaakt lekker.