Waarschijnlijk net als dat marcha op dieet is; zogauw ze op vakantie is dan heeft ze geen dieet
Daar is hij alweer mee gestopt, dus hij kan weer los in Las Vegas.
Gaan de Foefs nog een cartoon tattoo laten zetten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, wat?
- Avocado
- Kat
- Camera
- Apple logo
- Maan/zon/planeet
- Tekenfilmfiguur
- Elkaars naam
- Bloem
- Hartje/sterretje
- Doodshoofd
- Datum
- Pizzaslice
- Sneaker
- Joint
- Fitnessattribuut
0 stemmers
Gedaan!
En nu maar afwachten wat er gaat gebeurenâŠ
Ik voorspel dat jij de boel gejinxt hebt nu, de volgende pizza kotsmisselijk wordt en nooit mee pizza wilt
Of werkt een visionboard niet zo?
In theorie niet, in de praktijk waarschijnlijk wel
Mooiste is: voor dat bedrag krijg je minder dan eerst. Tachtig euro voor vier livesessies en vier werkopdrachten over doelen stellen. Zag ik mezelf maar als waardevol genoeg om dat soort bedragen te vragen.
Heeft ze niet ooit gezegd dat ze meer vraagt als ze meer ervaring heeft? Dus dat je dan duurder wordt? Zo van, ik heb 1 cursus gegeven, dus de volgende is +15% want ik ben nu van een hoger niveauâŠ
Ja dit zei ze over haar Structuurjunkie workshops.
Oooh ja dat was het!!
Whuuut. Na 1 cursus al? Man man man.
Vriend denkt bokshandschoen voor Mascha, sneaker voor Gregfoef
Of een
Of ze tattooëren gluten free bubbly blueberry waffles including een halve fles maple sirop.
En OMG gggggranolaaaaahhhh
Zoveel ding dong zie ik niet hoor
Ik vind het leuk dat Cynthia weer zoân cursus geeft, kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die daar iets aan hebben. En ze heeft er zelf duidelijk ook heel veel plezier in.
Denk dat het slim is dat ze dit soort dingen onderneemt en niet de zoveelste âstandaardâ influencer wil/probeert te zijn.
Als je je op vakantie aan je dieet houdt ben je ook wel echt een enorme masochist.
(Tenzij je niet anders kunt natuurlijk maar bij Gregor is het geen kwestie van leven of dood.)
Wat een rare vinger eigenlijk