Wacht effe hoor, effe vragen. Vind je seks terwijl je ongesteld bent gadverdamme? Of is het de manier waarop ze het zeggen?
Nouuu, context is wel even belangrijk. Gregor zegt eerst idd dat ze âeen rode zee eruit moet drukkenâ en dan zegt Mascha: âgadverdamme. Weet je wat ik echt een walgelijke opmerking vind? Dat over een echte schipperâ en dan zegt Gregor: âja die dan de rode zee bevaart, echte piraat toch, ofzoiets.â En vervolgens zegt Mascha nog dat ze dat een ongepaste opmerking vindt.
Dus het is niet alsof Gregor zelf die opmerking maakte haha
Het gesprek en de manier waarop was gadverdamme.
Wow ja vet vies om seks te hebben als je ongesteld bent. Vrouwen kunnen beter in een kelder opgesloten worden als ze menstrueren
Het ging meer om het gesprek zelf, niet om al dan niet seks hebben tijdens je menstruatie.
Dan had âhet gesprek zelfâ wel beter weergeven mogen worden, want zoals @Stateofmind al zei ging het heel anders dan @DOLCExBANANA beschrijftâŠ
Ja daar ben ik het wel mee eens. Dacht dat je nog niet had bijgelezen omdat je zo sarcastisch reageerde.
Cynthia gaat weer een instagramcursus geven, met als titel âJust Doel Itâ (Ă âŹ78,99 per ticket).
Yep! Leuke woordspeling he? Wat is het toch een creatieve malle meid
Het gaat over het stellen van doelen, hihaho.
Cynthiaâs eigen doel is zoveel mogelijk geld binnenharken met cursusjes?
Jaaaaa! En dat doelen stellen als doel op zich wordt gezien en niet als middel om iets te bereiken. Ja, ok, je hebt nu een perfect SMART-doel geformuleerd. En nu?
Ja pfff ik word zo moe van dat geblaat. Ik kwam van de week ook langs een youtube kanaal van een Britse âstudytuberâ. Nu vind ik van die studytubers soms wel leuk om te zien, maar deze sloot haar videoâs allemaal af met âHAVE A PRODUCTIVE WEEKâ. Hoezo? Laat mij ook gewoon lekker een zogenaamde onproductieve week hebben waar ik mezelf even rust geef?
Edit: overigens had zij ook videoâs als study with me: 15 HOUR STUDY DAY. Naaahh even normaal doen.
Nu gewoon veel vision boards maken en dan komt het allemaal vanzelf! Dat verdien je gewoon <3
Ik weet gelijk over welke youtuber je het hebt.
Denk dat dat ook een probleem is tegenwoordig hoor, je moet altijd productief en succesvol zijn. Als student voel je die druk ook dus snap dat het hele plannen enzo populair is.
Weet ik niet, maar het klinkt wel on brand. Het leven is gewoon maakbaar jongens!!! Positieve energie he?
(haha nee ok ik vind het heel goed als mensen elkaar willen motiveren hoor maar het gaat zo vaak gepaard met een enorme blinde vlek wat betreft omstandigheden waar je weinig aan kan doen)
Had Massa hier niet een prachtvlog over gemaakt ooit?
Ja, op het strand in curaçao geloof ik? En ook eens in hongkong. Wss nog wel vaker
Ik denk echt dat ik wel wat kan leren van Cynthia op het gebied van doelen stellen, maar man, ik wist niet dat zoiets onnozels als een belachelijke titel me tegen zou houden.
Gevonden!
Haha ja ik zie nu dat ik het verkeerd had begrepen. Dacht dat het ging over haar gepreek over doelen bereiken.