Hanteren ze in de VS dezelfde eenheid voor WW punten? Of is het net als cm/inches?
Kan me voorstellen dat een NL hamburger ongelijk is aan een ‘mrrrrrrican burger…
Haar medewerkers + Harold en Harma of zo
Waarom moet iedereen ineens in Dubai zijn? Wat zit hier achter?
Geen idee, toen letten ze er nog niet op
Cynthia is nu echt meteen fitfluencer aan t worden, zo overdreven altijd bij haar als ze een hobby heeft
Hahahahahahahahababaha dus letterlijk mensen die je betaald en 2 mensen die klinken alsof ze drugs voor je zouden smokkelen naar turkije als je zegt dat t gewoon veel paracetamol voor oma is(de hennies anyone?).
Hahaha ik zat t ook al te denken. Ook echt dat ‘vraag om tips’ echte Cynthia Boomsma. Ze gaat ook weer hardlopen als ze in Nederland is dus bereid je vast voor op een hardloopboek
Ja geen idee! M’n broertje is net terug uit Dubai van een vriendenuitjr. M’n schoonbroer zit er nu vw werk. En mn collega gaat er volgende week maar toe op vakantie. Het is niet dat het erg goedkoop is ofzo. Shoppen is duur. Eten is wel acceptabel.
Is het niet gewoon dat het qua covidrestricties daar wel meevalt en het nu een van de weinige plekken is waar je naartoe kan vliegen om de zon op te zoeken?
En een sportplanner!
Walmart!
Dat Walmart met dubbel L is op dit forum net zo hardnekkig als Nikki/Nikkie
ahaha ik snap best dat het jou steeds opvalt en je je hieraan stoort maar ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand op dit forum erop zit te wachten op dit punt verbeterd te worden
Ja dat snap ik
Is mijn persoonlijke ergernis haha ze verkopen er geen muren
Ah kut, sorry. Mijn autocorrect geeft het ook gewoon goed aan
Heb t aangepast
Is ongeveer ook meteen het enige wat ze niet verkopen
Voorspel nu alvast dat het ‘Het kan ook zonder zin’ kan heten. Misschien nog met een belerende ‘echt’ erachter.
hahahaha of ‘sport is ook een woord’
En dan dezelfde routes als uit haar wandelboek, want die blijk je ook te kunnen rennen. En dan kun je dat meteen in je structuur junkie boek zetten; “want je moet gewoon plannen, een afspraak met je zelf!”.
Nee joh. Gewoon sneller lezen. Dan wordt het Wandelboek vanzelf een hardloopboek
Hahaha waar de fuck heeft Mascha het over??
Ik quote: “ LA is echt gekkenhuis, the purge schijnt echt extreem te lijken op hoe het in LA nu gaat. Het is heel heftig in LA”
Ik in LA die blijkbaar een purge gemist heeft:
Ik heb wel vaak airpods in dus misschien heb ik de sirenes gemist.