Ja ik heb er verder geen onderzoek naar gedaan dus ik heb geen idee, maar door de dubieuze adviezen van sommige diëtisten dacht ik dat. Gelukkig wordt het breder benaderd.
En lol om Sonja Bakker haha, schaamteloos.
Ja ik heb er verder geen onderzoek naar gedaan dus ik heb geen idee, maar door de dubieuze adviezen van sommige diëtisten dacht ik dat. Gelukkig wordt het breder benaderd.
En lol om Sonja Bakker haha, schaamteloos.
Sterker nog, ik meen me te herinneren ooit een onderzoek te hebben gelezen dat het aantal studenten met een eetstoornis bij de studie voeding en dietetiek veel hoger ligt dan bij andere studies.
Toen ik rond mijn 18e flink eetgestoord was, wilde ik het ook studeren want ik dacht dat het mijn interessegebied was ipv een zieke obsessie.
Reminder: vergeten jullie je vandaag niet in te smeren! Misschien stuurt cynth ons weer wat zonnestraaltjes!
Mascha vraagt advies aan haar kijkers of ze op vakantie moet gaan Dus als alle minions zeggen dat ze moeten gaan kunnen ze het goedpraten voor zichzelf ofzo
Was het plan nog steeds Amerika? Of binnen Europa iets?
Dubai volgens mij
Wat is er mis met het Voedingscentrum? Sorry heb er geen verstand van
Ja dat je het raar vind komt omdat je niet weet hoe een eetstoornis reageert op bepaalde specifieke punten. (denk ik?)
Dus die spoilers die zijn voor concrete dingen en niet voor afvallen in het geheel.
Nu voelde ik alleen boosheid vanwege de manier waarop mascha dit doet. Zonder spoilers zou mijn eigen eetstoornis van links naar rechts zijn gegaan.
Dus boosheid enorm aangewakkerd, eetstoornis niet zo
Denk je dat het realistisch is om bepaalde dingen dan in een spoiler te willen en andere dingen niet? Dit is gewoon een openbaar forum natuurlijk
Dit is toch ook een forumregel? Om geen gewichten te noemen. Gok dat het daar deels om gaat.
Nee, maar ik ben toch ook niet geïrriteerd dat dat niet is gelukt? Jij lijkt degene te zijn die geïrriteerd is. Mij hoor je er niet over
Nee ik ben verwonderd
Er werden nergens gewichten genoemd. @kali stelde een gewone redelijke vraag. Het is natuurlijk superaardig dat ze het vervolgens in een spoiler zet maar het lijkt me ook niet heel werkbaar als we constant rekening moeten houden met een ieders persoonlijke ‘triggers’.
vergeleken met andere influencers hebben zij het inderdaad goed volgehouden, kan mij inderdaad voorstellen dat als je jezelf gaat vergelijken met haar hele omgeving (anna is nu LA, claire NY, alle anderen) dat je dan denkt ja hallo wij willen ook
ik trek sowieso de grens bij spinnen in spoilers
Ik vind Mascha in dit geval geen boosdoener maar zelf ook gewoon een slachtoffer van de dieetindustrie. Het is de maatschappij die dikke mensen verafschuwed en een commerciele partij die daar bakken vol geld mee verdient. Afvallen is naast gezond eten en sporten ook een heel mentaal iets. En aangezien Mascha eigenlijk ook al jaren bezig is met haar lichaam en vaak ontevreden is snap ik wel dat ze dit als een goede kans vind. Ze kan afvallen en word er voor betaald win win voor haar. Ik denk ook niet dat zij zo bezig is met de echte bodypositivity movement of eetstoornissen dat ze echt door heeft dat dit schadelijk kan zijn. In Maschas wereld draait het ook allemaal om haar en Greggie dus kan me voorstellen dat ze daar niet over na heeft gedacht.
Ik zou eerder boos zijn op WW die influencers benaderd om reclame te maken terwijl er een grote groep van de influencer doelgroep ook nog minderjarig is enzo. Die leer je dan nu “gezond” te eten met een of ander wazig punten systeem.
Ik kijk nu die video. ‘Als er íemand is die kritisch is op afvallen en diëten dan ben ik het wel. Ik bedoel jullie weten hoe ik erover post, met comments ook, ik ben zó zegmaar, ik probeer alles wat toxic is over dit onderwerp buiten mijn online bubbel te houden.’
Klinkt alsof ze haar kop gewoon in het zand steekt eigenlijk.
WW is natuurlijk de kern van het probleem, maar ik vind dat je het Mascha echt wel kwalijk mag nemen dat ze hier reclame voor maakt. Ze claimt altijd zo’n slimme businessvrouw te zijn. Dan doe je ook onderzoek naar het merk dat je promoot en waar dat voor staat.
Maar dat is ook het probleem met mascha ze claimt heel veel maar dat betekend niet dat ze dat ook daadwerkelijk is.
Ik kijk nu de vlogs in Hong Kong en LA. Mas en Gre lekker alles aanraken in de WaLmart, lekker vreten, extreem shoppen, precies wat ik nu ook zou willen doen. Echt heerlijk om te kijken en ik snap dat ze dat weer zouden willen doen.