Ja maakt het sluiten van mijn werk echt een stuk minder erg wetende dat zij lekker in de zon zit
Prinses Bea.
Zwijgen is goud gaat hier weer eens op, weet toch eens wanneer je je geprivilegieerde bek moet houden. š¤
Ze had toch ook zoān fase dat ze opeens 4x pw naar yoga ging en een week later stond ze in een overzicht met āfitfluencersā?
Omg hahaha dit is toch net een persiflage?
Hoezo snapt zij niet dat dit onsympathiek is??
Ik verbaas me hier ook zo over.
Je hoort net dat tienduizenden ondernemers hun belangrijkste weken weer in duigen zien vallen, mensen vereenzamen, zorgmedewerkers lopen op hun wenkbrauwen en dan denk je;
āJA, laat ik een gezellige selfie met mān kop in de tropische zon posten om te laten zien hoe erg ik het vindā
Echt. Waai weg, mens.
Ja dit vooral. Ik verbaas mij er zo vaak over dat mensen zo weinig verstand hebben van voedingswaarden en echt niet goed weten wat gezond/ongezond is of Ć¼berhaupt wat ze eten.
Als mensen zeggen dat ze maar 1x per week een banaan eten want er zit veel vet in dan breekt echt mijn klomp. Zoān dieet leert je dan dus precies niks. Wat dan weer klopt met wat al gezegd werd: ze willen je geld.
De video is een diĆ«tist in wording? Jezus als het je niet eens lukt om een zin zo kort grammaticaal correct neer te typenā¦
Het werkt op die manier ook met een soort ābeloningsā structuur. En dat is niet iets wat voor lange termijn werkt.
Ik vind ergens de stelligheid waarmee Maschaās video hier veroordeeld wordt ook weer heftig. Het is hier zo vaak over haar eetpatroon gegaan, de hoeveelheid olie in de salades, de dingen waarmee ze ontbijten, de hoeveelheid Sushi die ze bestelden. Vervolgens moet ze nu weer een beter rolmodel zijn omdat ze is afgevallen met een programma en daar geen reclame voor zou moeten maken. Feit blijft: ze is met ww afgevallen en voelt zich daar nu prettig bij. Hoe gek is het dan dat ze daar een video over maakt?
Zou ik ook liever geen reclame video zien voor een dieet? Tuurlijk. Maar ik denk dat je dat gesprek los zou moeten hebben van de realiteit van iemand die wƩl erg blij is met het resultaat.
Hahahaha omg die tweede foto is zo wereldvreemd. Read the fucking room, Cynthia. We hebben net te horen gekregen dat we weer een harde lockdown krijgen en jij stuurt ons ff de zonnige groetjes vanuit cura.
Had niet verwacht dat zij Ć¼berhaupt 8 vrienden had
Snap dat ze blij is met het resultaat. Maar het is een tijdelijk dingetjeā¦ WW is niet gebouwd voor structure verandering maar gewoon verdienmodel.
Ik kan moeilijk blij voor haar zijn als ik weet dat het niet werktā¦
Ik dacht dus echt heel naĆÆef dat Cynthia bedoelde dat ze.in een restaurant met 16 vrienden haar verjaardag wilde vieren, maar toen bedacht ik dat het toch vast thuis zou zijn, omdat alles natuurlijk om 5u dicht is.
Ben wel benieuwd wat erger is, Jennies crypto spon affiliate waarmee je al je geld kan kwijtraken (vooral haar doelgroep heeft de neiging de risicoās te onderschatten en eigen kennis te onderschatten) of Maschas WW spon.
Of is het allemaal onze eigen mysogine onderbewuste en moeten we ze toejuichenā:clap: en hun money mind set supporten
Is cynthia ook een wappie?
Ik vind dit ook lastig hoor, omdat zij er idd heel blij mee is en het is natuurlijk het allerbelangrijkste voor haar dat zij gelukkig is met zichzelf.
Maaar de manier waarop dit gaat is echt een no-go. Zeker omdat zij altijd pretendeert dat ze voorzichtig is met diƫten in vlogs ed
Dan ook de before and after foto, kan echt niet.
Roepen dat je bodypositive bent, maar dat er wel een grens aan zit.
Benoemen dat Gregor er nou zo gezond uit ziet (er is al een mega stigma dat dik=ongezond)
Ik word er echt boos van, want zoān video als dit helpt niet mee aan de normalisering van dikke mensen en dan gooit ze verdomme ook nog met bodypositivity termen. Rot op hoor.
Deze video is in zoveel opzichten zo fout.
Stel he, dat zij in een vlog had gezegd: hey guys, ja Krijg veel vragen hoe wij zo zijn afgevallen. Wij hebben ww gedaan, dat werkt voor ons heel goed.
Maar ze roept ook dingen als: āaah the word is out, wij doen WW. Geen geheim meer.ā Het is geen fucking zwangerschap die geheim moet blijven.
(sorry als mān bericht boos overkomt, is niet mān bedoeling en het is zeker niet persoonlijk)
Ik lees hier niet altijd mee, dus zie andere eetveroordelingen niet vaak voorbij komen. Maar de keren dat ik het zag wordt er ook door forummers gezegd: joh zullen we het niet over iemand anders zijn portiegrootte hebben?
Gedeeltelijk eens. Het is het verdienmodel erachter wat me stoort. Influencers moeten daar gewoon kritischer naar kijken.
Het is alleen maar heel fijn dat Mascha een ādieetā heeft gevonden waar ze zich fijn bij voelt, en wat voor haar werkt.
Maar, de reden dat die hele video bestaat is omdat ze er grof geld aan verdient.
Ze kan ook terloops in een vlog aangeven dat ze haar eetpatroon heeft veranderd, zich daar goed bij voelt en resultaat ziet, maar dat ze zich ook bewust is van het feit dat het een precaire onderwerp is en dat er toch al veel ongewenste kritiek op haar eetgewoontes is.
Ze kan echt simpelweg zeggen:
āOm dit niet verder aan te wakkeren en mogelijk kijkers te triggeren, laat ik het hier verder bij. Mocht je worstelen met je gewicht of mentale problematiek rondom eten, raad ik je aan om met een deskundige te pratenā.
Maar nee. Er wordt een zaterdag video en spondeal aan gespendeerd waar ze heel veel geld mee gaat verdienen.
Dat steekt.