Beutyblogtopic XL #13

Ja absoluut! Ik ben ooit 30kg afgevallen met WW, en ik heb nog nooit zo een verkeerde band met eten gehad als daarna. Ik was al een emo-eter, en die extra weekpunten en 0 punten voor groenten bv maakten de goed/slecht eten en dingen moeten verdienen-gedachten alleen maar erger.

Ik had het ook niet verwacht van Mascha, zeker niet met zo een before and after foto. Zeker niet omdat ze net eerder postpartum een 'zo zie ik er nu uit en dat is oke’video had.

15 likes

Krijg helaas een beetje het gevoel dat Mascha alles doet voor het geld. Ze heeft echt alleen maar gesponsorde posts op Instagram, waaronder zo’n super suffe vlechthaarband. Alsof ze elke spondeal die binnenkomt aangrijpt. Snap dat ze geld moet verdienen, maar het voelt niet echt oprecht meer allemaal. Ze spreekt zichzelf inderdaad veel tegen.

12 likes

Gelukkig is ze nog niet afgestudeerd

9 likes

Intuitief eten helpt veel mensen om zonder calorien te tellen meer controle te krijgen over eten, juist door de controle los te laten.
Klinkt zweverig, is het absoluut niet. Ik ben hier geen expert in en ga dus niets delen maar op Insta is er al veel over te vinden.

8 likes

Eronder vraagt iemand aan haar of ze een tip voor een helder boek over voeding heeft. Zegt ze: ‘Nee, niet echt, want in de opleiding halen we alles van het Voedingscentrum’. Ehhh wat…?

9 likes

En mascha staat meteen op de cover van ha.ppyin.sh.ape :face_with_raised_eyebrow: Benieuwd of de dan ook ww benoemd.

1 like

Ze is van van anti diet culture, naar full on healthy fitspo lifestyle gegaan.

23 likes

Als er maar geld mee te verdienen is. Die business class tickets naar Amerika worden niet vanzelf betaald.

11 likes

God dit compleet uitgekookte :money_mouth_face:plan weer. “Maar ze is heel echt hoor!! Alles wat je ziet op haar kanaal is echt!!!111”

6 likes

Dit is 100% niet waar. Niet in het verleden in ieder geval.

4 likes

Nee, dat kan ik me ook echt niet voorstellen.

2 likes

ik krijg opeens flashbacks naar die beautygloss party de selftan editie, toen was ze toch ook opeens op zo’n dieetding?

4 likes

Ik ben benieuwd wanneer de sportkleding spon komt waar je je naam op kunt laten zetten, wie wil nou niet een sportbroek met je naam erop en daarna chillen in je badjas met naam erop :heart_eyes:

9 likes

Ja ik wil dolgraag dat je schaakmat op mijn reet kunt lezen, terwijl ik aan het sporten ben

10 likes

Altijd als ik Cynthia net weer een beetje leuk begin te vinden, bewijst ze weer dat ze helemaal niet leuk is.

Lekker in een pandemie weer naar Curaçao gaan en dan nog zeiken dat je verjaardagsfeestje niet door kan gaan. Maar in de story daarna zien we gelukkig dat zij wél de zon op haar gezicht kan voelen. Walgelijk.

122 likes

Dan leef je toch echt in een hele andere wereld zeg. Doen de influencers sowieso maar soms hou je hoop.

8 likes

Echt precies mijn gedachte. Was haar weer gaan volgen maar ben er alweer klaar mee

5 likes

Wat een verschrikking dit mens.

7 likes

Dat etentje had toch al niet door kunnen gaan , Sint. De groepsgrootte is tenslotte al een tijdje 4 personen te gast, hé.

Niet te verdragen deze meit.

34 likes

Die leeft echt in haar eigen wereldje

1 like