Ff voor mijn beeldvorming, want de planner hype gaat volledig aan mij voorbij, maar wat kan er “handig” zijn aan een planner? Als in, waarom is de ene planner zoveel geweldiger en handiger dan de ander?
Het is toch een gewoon een stuk papier om op te schrijven dat je naar de tandarts moet?
Pijnlijk toeval dat Cynthia en Mascha op dezelfde dag hun nieuwe planners lanceren.
Qua stijl vind ik die van Cynthia rustiger en prettiger ogen dan die van Mascha.
Pijnlijk
Ow ja, zo toevallig. Net als de kaartverkoop van hun party’s.
Ik snap geen hol wat er nou precies aan de hand is, maar dit is weer zo typisch Mas X Max.
In de tussentijd kan je je vermaken met de reviews hier
Hahahaha vind het altijd heerlijk als zulke bedrijven zo sassy zijn op social media
Zou Mascha ooit iets kunnen plaatsen zonder een fout te maken? Verkeerde urls, spelfouten, hoe moeilijk kan het zijn om je werk even te checken voordat je het de wereld in stuurt.
Tering vraagt ze nou aan iemand hoe ze haar eigen product kan vinden op BOL?! Unglaublich
Mas reageert op Bol met “Plan jij nou maar in dat ze vindbaar zijn op BOL”
Love deze ‘fittie’
(moet wel eerlijk zeggen dat het commentaar van degene die dat van BOL heeft geschreven ook wel n beetje onnodig en onprofessioneel was, ze hadden r ook ff kunnen PMen).
Niet vindbaar? ga gewoon naar de laatste Mascha planner een selecteer de juiste versie. Geen rocket science
Ja de hele situatie is gewoon…heel knullig.
Huh, er is op bol dus ook iemand die stickers verkoopt voor de Mascha planner? Staat letterlijk in de tekst, wat gek.
Dat doen heel veel bedrijven voor planners.
Voor bijvoorbeeld Passion Planner is er een dame in Amerika die haar hele bedrijf is begonnen met Passion Planner stickers en dit jaren zo heeft verkocht. Passion Planner zelf is pas vorig jaar hun eigen stickers gaan verkopen.
Dat is juist de marketing van Bol, ultiem sassy zijn op social media
aesthetics
No shade want love planners.
Het is wel handiger dan een agenda omdat je ruimte hebt om je dag in te plannen (ze zijn wat ruimer opgezet) en soms heb je van die dingen als ruimte voor reflectie of je goals ofzo erin.
Ik vind de planners van Cynthia altijd veel mooier en luxer ogen.
Misschien ook wel een wat oudere doelgroep ofzo. Die van Mascha zijn meer zo’n middelbare school hebbeding/hype ofzo denk ik waardoor ze zo goed gaan.
Ik kan er zelf alleen echt niet mee overweg, wat is er mis met een google agenda en digitaal to do lijstje? Afspraken en krabbels moet je ff snel kunnen aanpassen wijzigen/opzoeken etc op ieder moment, of mensen uitnodigen etc.
Niet leuk in allerlei pastelstiften en plakplaatjes costumizen in zo’n boekje je die niet altijd bij hebt en waar dingen verschuiven, daar heeft toch geen mens tijd voor. Heb je al een planner voor nodig ansich.
Beetje lullig naar mensen die dat wel echt doen, zij hebben daar dus wel tijd voor. Op zondagavond even een halfuurtje zitten om je planner in te delen is toch niet zo erg? Ik onthou alles + iphone agenda maar toen ik nog veel op school was en deadlines en mn bijbaan had vond ik het heel handig om dat allemaal op te kunnen schrijven