Beutyblogtopic XL #12

Ik kijk dus wel eens de vlogs als er hier weer commentaar op is :roll_eyes:

maar nu ook over zo’n recreatiewoning. ‘Er zijn er gewoon geen die niet op zo’n park staan!’ waarschijnlijk hebben ze een keer even keken, en niet echt goed gekeken, want ze zijn er echt wel. Alleen in de regio Amsterdam natuurlijk niet, daar is een enorme krapte dus staan geen losse recreatiewoningen.

1 like

Ik vind het ook heel normaal om verschillende hobby’s te hebben en uit te proberen.

Vind het alleen heel storend dat Cynthia er meteen 82729368 dingen over moet posten met meteen een soort professor hoed over hoe het wel/niet moet. Recentelijk over een boek over gezond eten en hoe schadelijk dit boek was, en een paar weken daarvoor wilde ze een structuurjunkie cursus organiseren over hoe je sporten in je leven moet plannen. Hoe expert ben je nou na een jaar sporten.

Zou me er persoonlijk nog geen eens aan storen als ze enkel selfies zou posten met “net gesport” oid, zelfs niet als dat er 20 per dag zouden zijn want ik heb speciaal een Instagram account waar ik alleen maar krachttraining/voedingsaccounts volg die posten over een hun journey, maar cynthia’s hele gedrag eromheen vind ik storend: ze is meteen een expert en probeert meteen een business model eromheen te verzinnen.

41 likes

Moet wel zeggen dat Mas laatste tijd qua kleding/sieraden ect zichzelf wel aan het overtreffen is

2 likes

Naja, tbh ze worden toch wel goed verkocht dus kan haar het schelen haha

1 like

Haar planners zijn volgens mij ook zonder datum dus ze kan elk moment van het jaar een planner uitbrengen. Ben benieuwd hoe deze eruit ziet, tot nu toe vond ik ze allemaal lelijk/kinderachtig. :speak_no_evil:

1 like

Hier heeft ze wel gelijk in. Ik ken iemand die ook een vakantiehuis wilde kopen, maar niet in een park wilde zitten (komt veel gedoe bij kijken). Deze zijn wel zeker wel zeldzaam omdat in NL je niet zomaar een recreatiewoning kan bouwen en die er wel zijn buiten een park, zijn echt heel duur (vanaf 5 ton).

2 likes

Ik hou dit al een jaar in de gaten op funda, kan je er echt meerdere aanwijzen. Maar ja, niet rond Amsterdam nee.

1 like

Nee die omgeving sowieso niet, maar alsnog niet heel gebruikelijk. Naja goed ik kijk er zelf niet op, maar heb dit wel begrepen en zij keken gewoon NL breed ook.

1 like

De planners zijn er.
Een roze met goud en een blauwe met goud. De blauwe is limited edition.

2 likes

Die video :joy:

Die blauwe vind ik dus echt leuk :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Een kuthuis vakantiehuis :+1: Sounds legit

Ik zat er echt al maanden op te wachten, dat weet toch iedereen…

2 likes

Ik vind ze mooi, de cover althans. Van de binnenkant heb ik geen idee. :hugs:

2 likes

De inhoud en stickers zijn dus exact hetzelfde als de Mascha x jv planner die Josh helemaal ontworpen had. Dus lijkt erop alsof Mascha gewoon de Josh planner heeft gepakt en alles in het roze en blauw heeft laten drukken?

1 like

Ik heb de blauwe versie besteld :no_mouth:

Ik wil gewoon een keer proberen of het een fijne planner is of niet. Mijn moleskine loopt nog tot december, dus dan kan ik in januari beginnen met de mascha planner. Als het niets is ga ik gewoon weer terug naar moleskine, maar ik wil even wat anders proberen en vind deze versie er wel leuk uitzien.

1 like

Ik heb destijds de Josh V planner besteld en vond het echt wel handig! Voor die ene maand dat ik m heb gebruikt want toen kwam Corona en was m’n agenda ineens leeg :joy:

13 likes

‘Ik weet dat jullie hier al máánden op wachten’

image

42 likes

Ik heb er ook eentje hoor! Ik heb amper wat te plannen dus gebruik hem niet vaak maar ze zijn mooi en handig

2 likes

De eerste paar maanden heb ik het wel echt gebruikt voor mijn werk afspraken etc. Maar was toch te lui om alle stickers te plakken en data te schrijven dus nu gebruik ik het als notitieboekje.

Ik kan mij voorstellen als je wel echt into het schrijven en plakken bent, je ook echt gebruik maakt van deze planners.

3 likes