Beutyblogtopic XL #12

Baanbrekend hoor, echt al die teasers helemaal waard

3 likes

*smelterig

2 likes

De foefs zijn na twee jaar in Amsterdam wonen eindelijk een keer in de Haarlemmerstraat en het is er A-MA-ZING. Mensen koop gewoon een fiets en ontdek je stad in plaats van alleen maar met de auto over de ring van huis naar huis rijden.

82 likes

Ik vind het bewonderingswaardig dat er nog mensen zijn die elke dag die vlogs kijken.

45 likes

En daarom blijven ze bestaan. ‘We’ houden dit zelf in stand :rofl:

17 likes

Ben nog geabonneerd, maar klik eigenlijk nooit de video aan. Tijd om af te melden :zap:

3 likes

Nou inderdaad.

In het geval dat er nooit meer iemand naar de vlogs kijkt en ze daar geen inkomsten meer uit hebben
 kunnen ze altijd nog verdienen om alle 1000000000 spullen die ze hebben te verkopen.

2 likes

Haha ik vond dat ook wel bijzonder. Ben benieuwd of ze vanuit de nieuwe woning wel wat vaker door de stad fietsen. Zag net nog de stories over Mas haar huis. Het is natuurlijk een dolle kleuren boel maar ergens ook wel leuk dat ze gewoon doen wat ze zelf mooi vinden en het niet Pinterest perfect wordt.

2 likes

Ik vind Sint vaak irritant en privileged, maar nu ik al een tijd niet op de blog had gekeken ging ik toch weer even langs. Was namelijk routine iedere dag echt jaren lang, en ik moet zeggen dat ik het heel leuk vind om te zien dat ze lekker aan het sporten is en er blij(er) uitziet! Good for her!!

13 likes

Haha en zogenaamd kijkt niemand die vlogs hoooor, maar toch gaat het hier elke dag over Mascha in dit topic

5 likes

Mascha zet in haar instastory over het huis “happy kleurrijk, geen beige voor mij.” Is dit een shade naar andere collega influencers of naar het forum? :joy:

33 likes

Ik vind het ook wel grappig dat die stylist verder van die heerlijke 13 in een dozijn huizen heeft gestyled en nu dus dat van Mas & Greg.

13 likes

Heerlijk die vlogs van de Foefs als je in spanning zit te wachten op vaccin. “We zijn nu als een gek alles aan het regelen rondom de verhuizing.” Zegt ze terwijl ze in de Haarlemmerstraat aan het rondkijken zijn :sweat_smile:

18 likes

Haha ja, “zoooo’n drukke dag” en doen alsof ze bijna van dr stokkie gaat door die drukte terwijl ze aan het shoppen zijn :joy:

18 likes

Ik heb me laatst unsubscribed omdat ik ze toch nooit meer kijk, ik lees via hier al het interessants toch wel haha

1 like

Lijkt mij ook wel leuk om als stylist eens all-out te kunnen gaan!

3 likes

Ja helemaal eens met dat het leuk is om te zien met hoe goed ze in haar vel zit. Maar het is weer echt enkel dit waar ze over post, net als eerst met het mountainbiken of dat wijnproeven. Elke week 32639827 foto’s dat ze aan het sporten is, of boeken die ze leest over gezond eten waar ze dan tig stories aan besteedt of nu weer een lazy fitgirl transformatiecursus die ze promoot. Lijkt echt weer een nieuwe obsessie te zijn waar we over 3 maanden niks meer van horen.

16 likes

ja haha je kan ook sporten zonder het op instagram te delen denk ik dan

8 likes

Haar leven op Instagram delen, is natuurlijk haar werk, dus in haar geval snap ik wel dat ze het post.

Wel mooi dat ze schreef al anderhalf jaar niet gefietst te hebben, na haar intensieve wielerperiode, haha.

Stoor me overigens niet aan haar ‘obsessies’ (maar volg haar ook nergens). Herken het wel om ergens vol in te gaan en er vervolgens niks meer mee te doen :sweat_smile:

2 likes

Een opruim planner

1 like