Beutyblogtopic XL #12

Massa is waarschijnlijk nog nooit op een lego blokje gaan staan.

Dat doet pas zeer.

24 likes

Zoiets ja… want hij deed pijn en leek dik. Maar ze kan wel staan, lopen en bukken.

1 like

Massa was op zoek naar een pen.

M: We hebben een stift gevonden! Dus ik ga ev…
G: We?
M: Foef heeft een stift gevonden.

:ok_hand:t3:

44 likes

Ze kan zelfs nadoen hoe het gebeurde :face_with_monocle:

Daarna hebben ze ook een pizza en die is verser dan alle andere pizza’s die ze ooit hadden want zelfs de kaas is nog gesmolten

11 likes

:weary:

1 like

Achja als je niks in je leven hebt voor jezelf waarin je validatie kan vinden (eigen werk, eigen hobby), dan is dit blijkbaar de enige manier om nog ergens een sticker voor te krijgen. :roll_eyes:

15 likes

Mijn God die kerel is zo’n baby…
Ook dat stuk dat hij een suggestie heeft, Mas t niks vind maar “Uiteindelijk blijkt dat hij toch altijd gelijk heeft”. Ze knielt nog net niet voor m neer, op een rits.

24 likes

Ik werk in de logistiek en palletprijzen zijn nu ruim verdubbeld omdat er zo weinig hout is.

Not sure of je Gregor’s opmerking of mijn observatie ervan bedoeld… maar ik reken ze beide goed :+1:t3:

2 likes

Hallo Krek natuurlijk. Jouw scherpe analyses van de foefs verdienen een heel stickeralbum vol.

5 likes

Omg wat is die man toch een geschenk voor de wereld. Ik vind dat we een nationale feestdag naar hem moeten vernoemen.

5 likes

Bestaat al…

Gregory the Illuminator… 23 maart.

Verklaart gelijk zijn kennis mbt verlichtingsmaterialen…

3 likes

Wat is Mascha aan het teasen? Een nieuwe planner? Laatst had ze ook al opeens zo’n post.

Denk het wel

1 like

Ik las poopy planner

18 likes

Misschien is een verhuisplanner ook een idee…

14 likes

Nou ja, ik weet niet hoor. De gemiddelde persoon verhuist niet zo vaak als een Mascha of de Huismuts. Dus lijkt me niet heel lucratief.

2 likes

Denk haar nieuwe planner, die zou toch in augustus online komen.

Als elk merk hun planner/agenda al lang en breed in de winkels hebben liggen komt die van mascha eens online. Goed gepland.

7 likes

Dan vind je mijn idee voor een boho-style-vakantieparkplanner ook vast geen lucratief idee :thinking:

3 likes

“Een foefcasa vakantiehuis kopen”

Ik trek dit gefoef en al die huizen echt niet meer man.

31 likes