Beutyblogtopic XL #12

Hahaha nee daar is Google voor

23 likes

google gaat je echt niet helpen met de zoekterm ā€œgratis vakantiehuis voor mijn familieā€

39 likes

Zou ook al iets anders zijn als ze al de moeite hadden genomen iets te boeken en vroegen naar tips voor lekker eten of activiteiten. De tijd dat je wacht op antwoord had je allang goede opties kunnen vinden.

3 likes

Wow dommer dan congrats for having me?

4 likes

Mijn eerste gedachte hierbij was ook echt ā€œdan ga je toch gewoon binnen zitten?ā€

7 likes

Nieuwe dag, nieuwe ā€œIedereen die ik spreek heeft dit ookā€
Vandaag heeft iedereen een tekort aan hout!

Benieuwd wat iedereen die ze spreekt morgen ook weer heeft!!

21 likes

Mijn knie jeukt, iedereen die ik spreek heeft dat ook

3 likes

Haha! Toch moet ik haar hier gelijk geven, want er is inderdaad een zwaar tekort aan hout.

5 likes

Voor het eerst zegt ze iets waar ik ook last van heb haha. Niet dat we nergens hout kunnen kopen ofzo, maar hallelujah die prijzen.

Ik ging trouwens net de vlog weer eens kijken en het gaat echt alleen maar over lichtknopjes uitzoeken. In welk universum is dit leuke content?

2 likes

Vraag dat aan Bonnie, met der stopcontacten vlog :joy::joy:

1 like

Zelfs de stopcontacten vlog van Bonnie is van betere kwaliteit dan welke Beautygloss video ooit.

7 likes

Niet zoā€™n goede foto maar hierbij mijn roze trap :joy: het is wel een lelijke trap naast de kleur (en gevaarlijk, glijd regelmatig uit).

82 likes

Ik vind het wel vet als mensen gewoon veel kleur gebruiken :sweat_smile: dit is niet echt mijn ding maar dat is alleen maar beige ook niet.

1 like

Ja ik vind het wel gezellig zoā€™n kleurrijk huis, woonkamer is ook roze met blauw (en veel donker hout). Maar zou het ook niet in mijn eigen huis doen haha.

2 likes

Wow, ge-wel-dig! Denk niet dat ik mijne mens ooit zover ga krijgen, maar dit is echt mijn droom :heart_eyes::heart_eyes: Heel erg tof!

Leuk gecombineerd ook met dat blauw. Ben wel benieuwd geworden naar de rest van je huis nu, haha.

1 like

Ik ook! Sterker nog, het heeft mij geĆÆnspireerd om ook mijn lichtknoppen over te spuiten :sweat_smile:. Ipv creme-kleurig zijn ze nu mooi wit :star_struck:

9 likes

Ik was helemaal geinfluenced hierdoor. Alle stopcontact eraf gehaald en mat zwart gespoten. Helaas ben ik niet echt een geduldig persoon dus alles was verpest en toen heb ik allemaal nieuwe stopcontacten moeten kopen :joy::sweat_smile: (=duur :sob:)

5 likes

En over Maschaā€™s gebroken knie. :rofl:

1 like

Ik dacht ook dat stopcontacten lelijk vergeeld waren, maar dat is dus een kleur die mensen kiezen. :joy:

3 likes

Ik snap er weer helemaal niks vanā€¦ze ging op een rits zitten en nu denkt ze dat dā€™r knie misschien is gebroken?

11 likes