Beleggen/investeren

Waar zie je dat de handel wordt stilgelegd? Via reddit? Oh of een YouTube stream? En hoe weet je of die stream een beetje betrouwbaar is?

En perongeluk verkocht :scream: hoe kan dat… had hij wel de mogelijkheid om orders meer dan 10% van de huidige waarde erin te zetten 🥲🥲🥲

Jep en dit is al de tweede keer :rofl:

Deze is ook leuk. Een lieve opa die zelf geen aandelen GME heeft.

3 likes

Als de markt (de grafiek) 5 minuten lang niet beweegt dan is er een pauze.

Volgens mij is het wel zo dat, hoe vaker dat gebeurt, hoe langer de pauzes duren volgens mij.

1 like

Nou, niet erg spannend dit :see_no_evil:

Haha gelukkig zijn er ook nog momenten van stabiliteit. Anders zou niemand meer leven denk ik :rofl:

Die twee ETF’s zie ik ook vaak voorbij komen! Zat je eerst bij Degiro? Is er nog een specifieke reden dat je bent overgestapt van broker?

Oh wauw, mooi rendement zeg!

Mijn degiro portefeuille staat op leeg :grimacing: maar ik heb gme, amc en klm. Heeft dit te maken met de pauze?
Stommmm

Edit: nvm het is alweer terug. Paniekkk

Hahha hoe kan je 2x per ongeluk verkopen :joy:Kan nu niet kijken helaas, maar is hij nieuw op de markt en probeert hij door GME te streamen nog extra geld binnen te harken ofzo? Of belegt hij vaker maar is hij gewoon super onhandig.

Volgens mij is hij ook super onhandig. Uiteindelijk maar mee opgehouden haha.

https://youtu.be/P5yWJs_kflA Deze is nog wel leuk haha.

Ja, ik vind het prettiger dat er elke maand gewoon afgeschreven/ingelegd word. Ik laat me veel te veel leiden door huidige koersen en ga dan mijn strategie aanpassen. En je kan de koersen niet de hele tijd checken, ik een gegeven moment bleef ik maar inloggen bij degiro. En het is wapenhandel etc vrij!

1 like

Ik ben er deze keer iig niet obsessief mee bezig :joy:
Heb wel weer de reddit app geïnstalleerd dus wie weet (oh en een tabje open in chrome).

@Monito @Mellow @Moezemeisje jullie kunnen ook mensen taggen ook quoten (" teken) en je bericht aanpassen enzo. Dan hoef je niet te dubbelposten.

@Bergamot thanks voor de tip. Ik stam nog uit de ellegirl forum dagen en ben sinds vandaag weer terug. Voel me bejaard dat ik deze dingen niet meer gelijk snap :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik heb een dexcom, die geeft wel goeie alarms.

Heeft iemand vandaag gamestop bijgekocht? Ik ben tempted…

Er zit weer wat beweging in! Gigantisch volume ook. Bijna 70 miljoen aandelen gekocht.

2 likes

Haha ehm, persoonlijk zou ik niet meer instappen maar ik heb maandag nog wel bijgekocht om m’n gak te middelen. Koers stijgt nu wel weer trouwens, dus wel weer erg interessant wat er gebeurd!

3 likes

Er is vandaag meer gehandeld dan er totaal aan aandelen zijn :joy:

1 like

Wow shady shit! Wanneer gaan jullie verkopen?

Ik verkoop er twee op 500 haha. De rest laat ik staan. Wow nu stijgt het hard! 173 al. Edit: 181! Het gaat nu echt hard.

Jammer dat AMC niet meegaat

1 like