Animal Crossing

Hahaha hier het zelfde. Die klote bloemen :rofl:

Oh jammer! Ik ga straks even kijken wie het ook alweer is. Een paard dacht ik maar heb Buck al als eerste bewoner.

Het is Julian en hij is vet arrogant!

1 like

Ik wil nieuwe bewoners maar wil geen van mā€™n bestaand bewoners hiervoor opofferen :cry:

1 like

Ik vind de nieuwe update helemaal niet zo geweldig eigenlijk?

1 like

Ik vind het ook teleurstellend. Ik was zo blij toen ik hoorde dat kappā€™n kwam net zijn onbewoonde eiland. Want dat vond ik op de Nintendo 3ds leuk. Dat je mini games kon doen en allemaal vissen en fruit kon krijgen die je mee kon nemen naar je eigen eiland. Is dat nu allemaal niet :sob:

Same, tot nu toe vind ik het ook niet zoveel aan maar heb pas 1 avondje gespeeld.

Oh die heb ik ook en vind hem juist leuk omdat hij zo arrogant is haha. Hij heeft tenminste wel een persoonlijkheid!

Duurt vooral lang voordat hij klaar is met varen hahaha maar goed misschien ben ik zuur

Als je vaak op B drukt duurt het niet zo lang, kwam ik vandaag achter

1 like

Julian is een populaire villager, hij heeft wel echt een cool huis

Huis

1 like

@Woodkid ja dat is ook zo, hij is zeker niet saai daardoor haha.

En zeker een mooi huis. Hij had ook een space trui aan idd. Ik voel me er al wat beter over, dan jullie wel :sweat_smile:

1 like

Hij gaat bij mij verhuizen vandaag dus als iemand hem wil, kom maar halen haha

Hoe gaat t ook alweer als een bewoner weg gaat. Eilandhoppen om een nieuwe te vinden?

Helaas niet een van mn stomme. Maar ook niet een van mn echt leuke dus heb gezegd dat ze mocht gaanšŸ˜‚

Ja zodra het huisje leeg staat. Alleen die dag heb je, als je niemand vindt wordt er iemand geplaatst

1 like

Ik vind die gyroids dus echt niks aan. Snap die hype ook niet en verkoop ze allemaal direct. Meh. Ook de eilanden van Kappā€™n zijn nog niks bijzonders. Ben nog niet zover dus vermaak me prima, maar ben nog niet heel heel heel erg enthousiast over de update.

1 like

Ik speel zoveel Animal Crossing op het moment dat ik bijna niet meer reageer op dit forum. Vind het echt een hele leuke uitbreiding, maar soms ook frustrerend want sommige bewoners willen echt de lelijkste combiā€™s.

5 likes

Ik graaf alleen maar stukjes op. Wat moet ik daarmee? šŸ„²

Weer begraven en dan water geven en de volgende dag opgraven en dan is het een Gyroid.

Ik vind de nieuwe update heel leuk! Harvā€™s eiland vind ik super handig met dat je verkopers vrij kan spelen en ze elke dag kan bezoeken, Kapā€™n vind ik te cute met zijn liedjes en ben ook al op bijzondere eilanden geweest en omg Isabella zegt EINDELIJK nuttige dingen wanneer je het spel opstart ipv dat ze het weer heeft over hoe ze een mandarijnschil heeft gepeld ofzo smh.

10/10 Isabella is useful again

-edit- en de Gyroids bewegen op muziek, ik ben blij

8 likes