Dat tarwe enzo is dat nieuw? Of heb ik t gewoon heel lang niet gespeeld
Ja, ik denk vanwege het koken
Ik kijk wat filmpjes op YouTube voor inspiratieā¦maar nu vind ik mijn eiland echt walgelijk. š„²
Dat heb ik ook altijd krijg het nooit zo mooi.
Meh dat heb ik ook. Ben nu bezig met alles leeghalen maar t duurt echt eeuwen. Waarom moest ik zo nodig over bloemetjes planten.
Herkenbaar. Kind heeft wel eens op mijn eiland gespeeld (waar ik al huiverig voor was ) en heeft overal ORANJE BLOEMEN geplant. Die zich inmiddels hebben verdubbeld.
Ik dacht je kan wel klif bouwen/weghalen met een bloemetje erop maar nee hoor. Mijn eiland is gewoon letterlijk gras
Ik had eerst ook een keukenhof op mān eiland, heb uiteindelijk samen met een vriendin een paar avonden geschept en de bloemen afgezet met onzichtbare tegels zodat ze niet meer konden verspreiden . Nu is het gecontroleerd in perkjes, op een paar groepjes na die wel bij te houden zijn.
Omg ik ben op een eiland met klimplanten en continu vallende ster fragmenten
Jackpottttt
Ik ben alleen de eerste keer op een leuk eiland met tomaten terecht gekomen. Daarna was alles maar saai. Geen bijzondere planten, geen groenten, geen sterren of stenen met klingels Vanavond maar weer proberenā¦
Love die klimplanten, zo handig!
Verder heb ik tarwe en mosplanten.
Dit weekend de update even installeren, heb net ook stukje live stream gekeken van het hele huisjes inrichten EN NU WIL IK HET OOK.
Maar moet echt eerst van mezelf alleen de update doen.
Happy home is de DLC!
Maar dat extra eilandje met allemaal opdrachten is toch wel de betaalde update?
De eilanden van Kappān: gratis update
Vakantiehuisjes inrichten: DLC (betaald)
Ik heb nu een kampeerder die ik niet op mijn eiland wil. Blijft hij nou net zo lang plakken totdat ik m toch neem?
Volgens mij als het je eerste kampeerder is + je hebt open plots wel.
Anders is hij morgen weg.
Ok want ik had al 3 bewoners van eilanden gehaald maar er kunnen nog bewoners bij natuurlijk. Dan ga ik naar een eiland om te kijken wie ik daar kan vinden. Misschien scheelt dat. Tnx!
Dan moet je deze kampeerder wel uitnodigen, volgens mij kun je daarna pas plots kopen en nieuwe villagers vinden op die eilanden
Ben nu wel benieuwd welke het is haha