Dank je wel voor je snelle antwoord. Dan hoop ik dat ik het via die weg kan krijgen. Het lijkt mij leuk om ze allemaal te hebben. Al heb ik eerst sowieso nog genoeg werk te doen om mijn eiland beoordeling te verbeteren:)
Ja ik kreeg idd een bewoner op bezoek en die had een sinaasappel meegenomen! Dus ik denk dat het nu zonder online abonnement allemaal vrij valt te spelen, met geduld haha
Ik kreeg een peer inderdaad! Die had ik al, maar toch. Zo kan je er hopelijk aan komen!
Betaal gewoon de volle prijs ipv mogelijke criminele activiteiten te ondersteunen voor 5 euro korting op een videogame.
Hoe kom je aan groenten om de recepten te maken?
Die kun je bij Leif kopen!
Dankjewel! Even wachten tot die er is
Ik had even niet door in welk topic ik zat.
Als je niet met een net rent, wordt je niet gepakt!
Ik sloeg laatst een kreet toen eentje me beet hahaha, voelde me echt een kneus maar je schrikt daar echt van.
Oh god, iedere keer als ik aangevallen wordt door zo’n ding zit ik schreeuwend op de bank
Love de nieuwe items.
Ik moet deze broek.
Ben ooit eens op Spinnen eiland terecht gekomen toen ik met Nook Miles s’avonds naar een eiland reisde. Schrok me rot. Bracht wel lekker veel klingels op!
Ik speel al sinds het begin maar heb echt nog nooit een vogelspin gezien 🥲, wat doe ik fout?
Ik een keer en toen werd ik geprikt/gebeten . Volgens mij zijn ze er savonds?
@Drawster @Whoopdidoo ja zoiets heb ik inderdaad eerder gehoord/gelezen maar bij mij zijn ze dan wel érg zeldzaam
Ik ben laatst opnieuw begonnen, maar ik heb geen encyclopedie op mijn nookphone hebben meer mensen hier last van? Mijn vriend speelt op hetzelfde eiland (maar ik ben hoofdbewoner) en hij heeft hem wel
Ik ga ‘s avonds naar een eiland, daar haal ik alle bomen, onkruid en stenen weg, pluk de bloemen etc tot het kaal is. Dan moet je evt andere diertjes weg jagen of -halen, ook de garnalen op de stenen en dan verschijnen soms vogelspinnen. Ze zijn 8000 klingels waard dus best de moeite en ik vind het een soort van meditatief haha. Maar er loopt er vaak ook 1 op je eiland rond.