Animal Crossing

Wat een verrassing! Super leuk. Ik gooide bijna mijn Switch tegen de muur van schrik, maar dat terzijde.

Heel veel plezier allemaal! Hopelijk bevalt hetšŸ˜¬

3 likes

Huh hij is helemaal geĆ¼pdatet maar het enige nieuwe is de groepsgymnastiek? Ik snap er geen reet van

Hoeveel sterren heeft je eiland ?

Oooohā€¦ 2!

Heh, hoeveel heb je er nodig dan? Want die opslagkist heb ik ook nog niet gezienā€¦

@Doperwtje Ja voor de meeste dingen heb je er 3 nodig volgens mij
en je huis helemaal geupgrade etc.

Ah nou ik heb nog een zooi hekken op mā€™n eiland neergetyft want die miste ik blijkbaar voor 3 sterren. Morgen komt KK Slider langs haha

1 like

Ik ben van de week mijn eiland opnieuw begonnen, maar kom nu wat fruit en wat bloemsoorten tekort. @SoonSoonThings heeft me al uitgenodigd voor de discord, maar ik ben te awkward om daar te vragen of iemand misschien voor mij kersen, appels en perziken heeft :see_no_evil: en als het kan ook heel graag hyacinten, mums en cosmoā€™s? Ik had graag bells in ruil willen aanbieden, maar ik ben blut op dit nieuwe eiland :sweat_smile: Dus iemand waarvan ik een paar of alles van die dingen mag? Je krijgt er mijn eeuwige dankbaarheid voor terug als ruil

1 like

Je mag van mij ze allemaal hebben! Maar ik ben pas morgen weer online dus weet niet of je dan zou kunnen
En in de discord is het heel gezellig en leuk! We wisselen daar van alles uit om elkaar te helpen dus niks is awkward!

1 like

Oooh super lief! En morgen is voor mij helemaal geen probleem! Super graag :grin: En ik zal me maar is aan de discord wagen, haha

1 like

Na bijna een jaar is mn eiland nog echt niks. Maar hoe kan je t makkelijkst alles platgooien? Of is t echt elk boompje verwijderen en dan de kliffen wegdoen/opbouwen?

Ik zie nog niet zoveel qua update? Dacht dat er van alles kwam of is dat alleen als je uitbreiding koopt?

Je moet even nook miles uitgeven bij Nooks kantoortje! Heel veel nieuwe dingenšŸ„°. Ik ben ook nog niet zo ver in animal crossing. Maar dit is al heel wat!
Je moet ook je leningen afbetalen allemaal dus ik ben mu bezig met de kelder 2 miljoenšŸ„²šŸ„µ. Maar daarna komen er dus ook meer dingen.

1 like

Ik heb nog geen eens een kelder. Of een mooi interieur. Maar brewster komt morgen als t goed is.

Ik was helemaal excited over het bouwen van muren in je huis dus had alles leeg gehaald, maar daar heb je die DLC voor nodig šŸ„². Dat inrichten van die vakantiehuizen boeit me niet zo maar mā€™n eigen huis wel, weet niet of ik daar dan wel ā‚¬25 voor uit wil gevenā€¦

Dacht ik eerst ook, maar heb net met moeite mijn switch weg kunnen leggen omdat het spel zo verslavend is. Vind het persoonlijk wel de 25 euro waard!

1 like

Ja het is echt alles per stuk doen volgens mijā€¦ Ik had bedacht dat ik mijn eiland op de schop wil gooien maar heb nu al zon spijt want ik heb geen precies plan en het is zoooooveel werk.
Ik ga maar lekker de update ontdekken en af en toe weer wat proberen aan te passen!

1 like

Ja ik was overnieuw begonnen maar nu kan ik nog zo weinig. Had ik even niet goed over nagedacht. Wel weer leuk om het op te bouwen zo.

2 likes

Sinds een paar weken speel ik ook AC. Heerlijk verslavend al! Ik was even benieuwd of je ook aan alle fruitsoorten kan komen door NM bonnen te gebruiken om naar een ander eiland te vliegen? Ik ben inmiddels al tig keer op pad geweest, met beland toch steeds op dezelfde eilanden met hetzelfde fruit. Weet een van jullie dit?

2 likes

Nee dat kan niet, daarvoor moest je voor de update in ieder geval met anderen ruilen. Maar, sommige mensen hebben sinds de update fruit gekregen als een villager bij ze thuis op bezoek kwam dus misschien lukt het op die manier?

1 like

Dussss, de uitbreiding kopen? Komen dure (feest) maanden aan dus twijfel wel.

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het nog niet
  • Ik ga eerst de gratis update proberen

0 stemmers

1 like