Oee leuk! Hoe bevalt de OLED trouwens?
Heb je dit nodig voor de update? Of wat houd het precies in.
Jaaaa leuk! Heb hem zelf ook al gekocht en gedownload. Kan echt niet wachten tot 5 november.
Wow dit heb ik helemaaaaal gemist! Ik ga eerst de update inderdaad spelen, want heb al bijna een halfjaar niet gespeeld. Maar de uitbreiding klinkt wel leuk!
Is Nintendo switch online het waard? Wat doen jullie hiermee (ook buiten Animal Crossing om)?
Ik heb het eigenlijk voornamelijk voor AC, online is juist handig en gezellig met iedereen uit de Discord.
Ik speel ook Mario Kart online met vrienden!
Ik speel het niet zo heel vaak (geen tijd😭) maar is het bijv. mogelijk om een maand een abbo te nemen? Dat je daarna alle vruchten en designs van anderen kunt opslaan en nog wel houdt?
Ja hoor dat kan gewoon!
De 2.0 update is al uit!!! In plaats van morgen.
Omg! Hij staat nu te downloaden. Wat raar dat hij nu al uit is? Is ie ook daadwerkelijk te spelen?
Ben nu aan het downloaden, vanmiddag na college maar eens spelen
Jaaaa! Ik ben thuis met Corona dus dit is echt een cadeautje <3
Whaaa! Ik kan het hopelijk straks nog even spelen en anders lekker vanavond. Hij is aan het downloaden al . Veel plezier iedereen die al gaat spelen!!
M’n dochter speelt het nog. Ze was helemaal blij met de nieuwe Nook store items. Zoals draaimolen, treintje enzo.
-
Wat kun je eigenlijk met paddestoelen? Ik heb vorige herfst niet gespeeld.
-
En er zou ook een storage kast komen die je op je eiland kan zetten en dan kan je bij je home storage. Waar koop/maak je die kast?
Er zijn een paar diys waar je paddestoelen voor nodig hebt, vgm komen ze alleen uit ballonnen
Zo, inmiddels 45 min verder maar het is me gelukt om de aankoop te doen en eindelijk te spelen.
Edit: oh de update van het uitbreidingspakket is wel pas morgen?
Ja, alleen de gratis update is vandaag, de DLC morgen!
Ben echt de uren aan het aftellen zodat ik naar huis kan en spelen. Nog zes uur te gaan.
En met het smakenfestijn (thanksgiving vgm) had je ze geloof ik nodig om gerechten mee te maken, dus je moest ze dan in kunnen leveren