Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

RTL is nog vrij positief

Is @Zemraluani de enige strijder (haat deze uitspraak maar ik vind dit wel passend nu) die de hele nacht is opgebleven? En hoe dronken ben je? Haha

11 likes

Ik had het wel verwacht dat het weer super close ging worden, maar toch wat anders gehoopt. Had vooral gehoopt dat meer republikeinen thuis zouden blijven

Ben er eerlijk gezegd ook behoorlijk van slag door en vreselijk emotioneel. (zwangerschaps hormonen)

Het wordt nog een rare week.

Trump gaat nu z’n verborgen tweet gewoon 100x herhalen ws

Ik ben op een uurtje na de hele nacht wakker geweest. Maar alles in mij zegt dat Trump gaat winnen en idd zoals iemand al zei, als Biden wint, breekt de pleuris uit wrsch

2 likes

Verrassend nuchter, klein beetje moe.
Maar niet slaperig.

11 likes

Ik heb er geen verstand van en t stemmen snap ik sowieso niet maar ben gewoon zenuwachtig.
En ben ergens bang dat wij volgend jaar in dezelfde positie zitten alleen dan met de PVV.

Nah wij hebben een heel ander politiek stelsel met veel meer partijen, zie dat zo snel niet gebeuren dat er ĂŒberhaupt 1 partij is met een meerderheid.

4 likes

Lol de PVV is al jaren niet meer relevant

13 likes

Maar zo veel. Want niet iedere “rechtse” persoon is een idioot die denkt “OMG wat een Mastermind, wat een leider, wat een taalgebruik, wat een poĂ«et”

Ik kan in mijn hoofd er niet bij dat je denkt “TRUMP ftw”, in zulke grote aantallen. Snap dat Biden niet de ideale kandidaat is, maar die heeft toch niet de “haat” die Hillary had + de trackrecord en drama van trump afgelopen 4 jaar (die wereldwijd belachelijk wordt gemaakt in de media)

3 likes
1 like

Nou ja wel dus.:woman_shrugging:t2: Niet iedereen denkt o wat een poëet maar wel liever dat dan een Democraat.

Nee Amerika heeft een fucked up systeem waarbij Staten punten verdelen aan kandidaten en waarbij kleinere Staten relatief meer macht hebben en het niet uitmaakt wie de popular vote wint.

Bij ons is het gelukkig niet dat 7 miljoen van ons tegen pvv stemmen en Urk, Volendam en Spakenburg dan zeggen JAMMER JOH

32 likes

Waarom heeft de NOS Biden al meer kiesmannen toegekend (223) dan CNN? (220)

Gezien het nummer is dat Maine. Die 3 gaan naar Biden maar er is ook nog Maine district 2 wat 1 stem is en die is nog niet duidelijk.

CNN geeft maine pas weer als beiden zijn beslist.

3 likes

SGP aan de macht!

Ik ben ook nog wakker maar heb in tegenstelling tot @Zemraluani bijzonder weinig nuttigs te melden :sweat_smile:

10 likes

Godver, dit ligt veel te dicht bij elkaar :pensive:
Had gehoopt op een minder spannende tussenstand

Ja echt treurig

Props hoor!!

1 like