Ik ga even de binnenkant van m’n ogen bekijken. Hou het niet meer uit.
Kom rond 6 uur weer even kijken.
Fijne nacht ( of wat er van over is) allemaal!
Ik ga even de binnenkant van m’n ogen bekijken. Hou het niet meer uit.
Kom rond 6 uur weer even kijken.
Fijne nacht ( of wat er van over is) allemaal!
Kan iemand mij dit uitleggen? Virginia staat als called voor Biden maar Trump heeft zo te zien meer stemmen hier gekregen?
Ze kijken bij de getelde counties in de staat hoe het opmeet tov de vorige verkiezingen.
Als Biden daar evengoed/beter scoort dan de vorige kandidaat, dan kunnen ze voorspellen dat ie m pakt.
Vaak komen de kleine counties (platteland) eerder binnen en de steden later.
Dus trump kan voorstaan, maar de voorspelling is zo sterk dat Biden beter scoort overal dan voorheen > staat zal die kant opgaan.
Even tussen de peilingen door, maar ik ben een aantal jaar geleden begonnen met het verzamelen van propaganda posters/magneten. Dit is wat we hopelijk over houden aan Trump haha.
Oke ff geslapen, man man man que pasa met Florida grrrr
Npo is wel erg traag, liever schreeuwerig CNN aan
Ik trek CNN echt niet nu haha. NOS is erg tranquilo ja maar er worden interessante gesprekken gevoerd vind ik
Had eigenlijk wel meer tweets van Trump gedurende de avond verwacht? Alleen eentje helemaal aan het begin
Haha ja ik ben net wakker, ik heb data nodig
Vast straks naar npo
Ohio though
Ik blijf die grenzen van Amerikaanse staten absurd vinden. Colorado is bijna vierkant.
Ik ga even wat slaap pakken. Ben benieuwd waarmee ik wakker word…
Zo texassss kan nog wat worden
Zou m’n droom zijn maar ik geloof T niet
Nee en Florida toch ook niet meer miss
Ik begin nu wel een beetje in te kakken haha
Edit: Florida tikte snel aan met hun getelde stemmen maar nu staat het al best lang op 93%. Waar zit 'm die vertraging nu dan nog in?
Pfoe ik ga zo ook maar slapen denk ik
Ik ook! Dit gaat echt nog wel even duren…
Haha dat irriteert me nu ook, nog steeds 93%
Ik verlies steeds meer hoop