Same! Ik kan me nog herinneren dat ik redelijk rustig ging slapen, zo van “ahh Clinton wint heus wel” en toen ik de volgende ochtend op m’n telefoon keek zag ik die vreselijke push notificatie
Maar de brief stemmen zijn nog lang niet geteld en dat zijn waarschijnlijk stemmen voor Biden
Hahah nou ik durf het niet te geloven
Hou eens op met staten omroepen waar 1% van de stemmen binnen is.
Vier jaar geleden hoefde ik de dag erna niet te werken dus ik was de hele nacht opgebleven en aan het einde van de steeds deprimerendere nacht had ik zo’n kutkatergevoel van godveredomme wat een teringzooi ik had beter gewoon kunnen slapen
Je bent wel gelijk wakker wakker met CNN zeg… poeh… Vraag mij soms af hoe ze ademen zo snel praten ze ook.
Haha ja dat is echt irritant. Wat koop ik daar voor?
Fingers crossed…
Ik ga zo slapen, pls geen pushbericht dat Trump gewonnen heeft
Stress!
Ik dacht dat die al binnen waren nu gewoon worden meegeteld? Maar kan het ook mis hebben.
In Florida wel.
Oh dacht dat het er zoveel waren dat het nog wel even kon duren. Naja goed. Nog geen verloren zaak als Biden Florida niet wint
Dat zijn de New England Staten die binnenkomen, Connecticut, Rhode Island, Massachusetts, Maryland en Deware.
Die zijn altijd blauw dus tellen ze direct.
Trump kreeg Oklahoma ook direct bijvoorbeeld.
Ik denk (maar weet het niet zeker) dat de Republikeinen (R ) tijdens de presidentsverkiezingen van 2016 (P2016) die county met 51.4% voorsprong gewonnen hebben. Maar wat het stukje daarvoor betekent weet ik dan weer niet
Ik vind die voorspellingen zo raar. Bij een andere livestream was het net biden 91 versus 56 trump. Het zijn allemaal getallen die ver uit elkaar liggen.
Ik ben maar begonnen aan m’n bak ijs
Ja most likely nemen ze dan.
Het is vrijwel 100% dat South Carolina, Tennessee en West Virginia naar Trump gaan. Maar CNN is voorzichtig met callen.
Ik kijk naar het NOS kaartje (https://nos.nl/collectie/13849/artikel/2355142-op-deze-kaart-vind-je-alle-uitslagen-van-de-verkiezingen-in-de-vs) en hou die naast deze berekening voor een Biden win haha