Ja ik snap het ook heel goed en los daarvan wil je als je zoiets naar buiten brengt toch ook gewoon dat alles kloppend is en je niet straks moet zeggen, sorry jongens foutje, valse hoop hihi!! Maarja Trump weet het natuurlijk weer om hem te laten draaien, want tsjah… het is Trump?
offtopic
De EU heeft wel bij hun ingekocht/financieel bijgedragen toch? Vraag me af hoe dat dan met de VS zit, gezien ik nu lees in dat artikel dat ze bij de fda een versnelde aanvraag voor goedkeuring willen doen. Lijkt me dat als er een werkend vaccin is de landen die financieel hebben bijgedragen voorrang krijgen bij de inkoop of in ieder geval inspraak van de verdeling ervan? Lastige kwestie ook hoor, want je sluit zo arme landen buiten. Dan zou ik denken dat er dus wel afspraken met de VS zijn… (misschien meer een discussie voor een ander topic dit).
En terecht. Doet mij wel afvragen, zouden ze nu er een einde aan zijn termijn komt ineens wel kritischer durven te zijn? Dat ze het hiervoor gewoon niet durfde te uiten, bang om ook door hem afgeserveerd te worden?