Maar de hot daddy van CNN is toch onbetwist
Hahahahaha dit artikel!!! LOVE
Ik ben dus hoteldebotel van Phill Mattingly.
ALL KIJKCIJFERS MUST BE COUNTED!
Als iets écht rigged is zijn het toch wel die televisiekastjes terwijl (bijna?) iedereen digitale tv heeft
Meiden, jullie zijn geweldig. Ik krijg bijna heimwee naar afgelopen week waarin mijn emoties alle kanten op schoten, ik veel te veel vette meuk heb gegeten (ok, de veggie McKroket was het waard) en ik mis mijn dagelijkse portie Phill en John zo erg dat ik niet weet wat ik moet doen met mijn vrije tijd??? Ik val oprecht in een diep zwart gat.
JA!!!
Deze historische election week sluit ik af in stijl, met nog meer ongezond vreten en de docu die @TanteBetje vanmiddag had gelinkt.
Ik ook! Ik vind dat Harry Enten ook een eervolle vermelding heeft verdiend. Hij kwam op mij over als een ontzettende goedzak.
Love it! Love the team and miss them badly!
Heuj Alaska is na 5 dagen ook maar weer eens verder gegaan met het tellen van de stemmen.
Alleen de bovenste is van vandaag, 2/3 zijn van 5 dagen terug
waar is Pence uberhaupt? Toch absurd dat hij ook helemaal niets laat horen
Op vakantie in Florida als ik twitter moet geloven
Ik zou ook effe stapje naar achteren doen en kijken waar deze trainwreck heen gaat. Ondertussen hopen dat iedereen je connectie vergeet, trump wie?
Haha, zelfs fox stopt met het uitzenden van persconferenties van het Trump team. De woordvoerder van Trump, Kayleigh McEnany, hield een persconferentie vol leugens. Fox presentator, Neil Cavuto kapte het af en zei als je een onderbouwing hebt voor alles zend ik het wel uit maar anders niet.
Dus zelfs Fox is een aan het flippen…
Uiteraard, want heel de wereld draait om het jou zo moeilijk mogelijk maken. Niet om onderbouwde dingen naar buiten brengen
(Hij is boos, ze hadden zogenaamd de moed niet het voor de verkiezingen naar buiten de brengen, want de fda en democraten wildeb Trump geen vaccin-succes voor de verkiezingen gunnen. Maar het gaat niet om politiek maar om mensen levens snap dat dan mensen!!!)
Pfizer beweert dat ze geen enkele financiële of anderszins steun van de US government hebben gekregen. Als dat zo is, is het volledig begrijpelijk dat ze het niet voor de verkiezingen naar buiten hebben gebracht.