Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

Het is toch anders zonder de magic wall :broken_heart:

Mijn vader, o.a. docent GS, heeft zo veel leerlingen die met veel plezier de verkiezingen hebben gevolgd. Ze wisten te vertellen over de kiesmannen (vind ik echt knap als je 12 bent), het verschil tussen democraten en republikeinen & ze vertelden dat ze weddenschappen hadden met siblings over de uitslag (lol). Vind het echt leuk dat hij met zulke verhalen thuis komt!

33 likes

Phil heeft het er ook moeilijk mee :sweat_smile:

34 likes

Hahaha die guy heeft echt mijn hart gestolen. Kunnen we Phil Mattingly & John King inhuren om onze verkiezingen in maart aan elkaar te praten​:joy::heart:

12 likes

Oh Phil :heart::heart::heart:

2 likes

O.b.v. Biden’s covid-speech vandaag wil ik even zeggen dat hij echt perfect een luisterboek voor kinderen zou kunnen inlezen, hele fijne stem :heart:

2 likes

Ja graag. Kan niet wachten om John king een in depth analyse te horen geven over het stemgedrag van de provincie Overijssel❤️

18 likes

“Let’s take a look, it’s interesting to see what is happening here in Dinkelland County”

21 likes

“Now why is the voting behaviour in Goeree-Overflakkee so different from that in Walcheren you ask? Back in the days these islands, because that’s basically what they are, were not connected in any way and it would take DAYS to row across the Oosterschelde AND the Grevelingenmeer”

(oke ik heb tien minuten over deze post gedaan omdat ik mijn Nederlandse topografie niet ken see John we really need u here)

41 likes

Maar wat doet de latino vote in Renesse? (jody Bernal)

33 likes

Love it.

Kortom: Beste NOS, als jullie nog genoeg overheidsgeld willen volgend jaar: STEP UP YOUR GAME!!

10 likes

love dit forum :heart:

3 likes

Volgens z’n nicht gaat hij nu alleen nog maar melt downs krijgen omdat hij niet kan accepteren dat hij verloren heeft. Op een gegeven moment wordt het wel een beetje sneu… :joy:

13 likes

Geen kijkcijferrecord van Nederlandse kijkers voor CNN? IK denk dat ik NOS toch even moet gaan aanklagen. Volgens mij zijn de kijkkastjes gewoon gesaboteerd van menig kijker. 's Avonds hadden veel mensen de gordijnen dicht. Toen kon men niet controleren of mensen echt keken of dat er honden waren neergezet op de bank om de nieuwszender eindeloos te volgen.

11 likes

Hij is gewoon nog steeds president tot januari maar het enige dat hij doet is rare dingen tweeten. Hij is ook helemaal niet meer op tv verschenen toch? Geen toespraken enzo. Heeft hij geen taken meer ofzo om uit te voeren? Echt wat een gek

4 likes

I feel like I’m in the honeymoon phase of an intimate new relationship with CNN, and we can’t seem to leave each other alone. Each new key race alert makes my heart pound. I can recite every “CNN go” ad word for word. “Back of the envelope math” is my biggest turn on. Jake, Anderson, John, and I are spending upsetting amounts of time together, and we all know it’s not healthy.

Ik had dit kunnen schrijven :eyes: love me some back of the envelope math! Om 22.00 is Jake op de buis :raising_hand_woman:t3:

25 likes

NOS is een publieke omroep… dus gefinancierd van belastinggeld… dus NIET te vertrouwen en 100% corrupt… en als je NOS omdraait dan krijg je SON en dat heeft echt totaal geen betekenis maar ik benoem het wel even omdat FAKE NEWS echt is en the MEDIA hates me!!!

21 likes

Ik denk ook dat dat een van de weinige positieve dingen is van deze verkiezingen (naast de uitkomst natuurlijk lol) maar dat juist door de controverse veel mensen/kinderen het hebben gevolgd en nieuwe dingen hebben geleerd :blush:

Hij heeft net nog zijn minister van defensie ontslagen, dus volgens mij is dat z’n copingmechanisme. Het zou zo leuk zijn als iedereen hem vanaf nu negeert haha.

5 likes

Hahahah wat een heerlijk artikel. Mijne is sws Jake :sweat_drops:

Dat stukje over David Muir is trouwens zo veel groter dan over de rest van de anchors haha, die vrouw was duidelijk thirsty

1 like