Hier kunnen we aftellen tot de dag dat CNN vast ook weer leuk is om te volgen
ik ben erbij
Echt zin in!!!
Haha love it, nog 72 dagen folks!
volgens mij omdat ze bij Jinek Scranton het Woerden van de Usa noemden.
Yes, goede besteding van mijn verlof. Zet de herinnering vast in mijn telefoon.
Nouja, misschien. Maar dit is wel een heel grote stretch vind ik die eigenlijk ook niet relevant zou moeten zijn. Dat gedrag van hem met die meisjes is gewoon ronduit ongepast, punt. Ongeacht wat erachter zit.
Hebben jullie George w Bush zn statement gezien? Oa
*“The American people can have confidence that this election was fundamentally fair, its integrity will be upheld, and its outcome is clear. *
The challenges that face our country will demand the best of President-elect Biden and Vice President-elect Harris – and the best of us all. We must come together for the sake of our families and neighbors, and for our nation and its future. There is no problem that will not yield to the gathered will of a free people. Laura and I pray for our leaders and their families. We ask for God’s continued blessings on our country. And we urge all Americans to join us in wishing our next President and Vice President well as they prepare to take up their important duties.”
En te denken dat ik hem echt niet sympathiek vond, karakter heeft na trump echt een andere waarde
Edit: hele statement vind je hier https://www.bushcenter.org/about-the-center/newsroom/press-releases/2020/11/president-george-w-bush-statement-joe-biden.html
Ja de moord op gebroeders De Witt is wel echt luguber, een van de zwartste dingen uit de NLse geschiedens. De omstandigheden waren ook vet vreemd, die broer werd in de val gelokt. Men vermoed dat Willem III (die net als stadhouder was aangesteld) een rol heeft gespeeld bij de moord door pamfletten tegen De Witt te verspreiden en invloed had op het niet berechten van de broers. Maar een directe betrokkenheid van Willem III bij de moord heeft men nooit kunnen bewijzen.
Ik dacht ook dat ze zielig was tot ik het boek van Mary Trump las. Daarin komt ze vanaf het begin af aan naar voren als een stuck up bitch (dan is het natuurlijk de vraag of je Mary’s versie gelooft, maar ja er komt verder niks ongeloofwaardigs in naar voren als je kijkt naar wat we over de Trumps weten)
Ooit dachten we dat het niet erger kon dan Bush.
Side note: Naomi is niet zijn enige dochter, hij heeft Ashley ook. Dat is zijn (enige) kind met Jill.
Oh de gevangenpoort . Ik heb daar ooit op de basisschool mijn kinderfeestje gevierd
Ik vind het echt zo zielig, hij heeft echt veel verlies/tegenslag in zijn familie gehad, heel triest om over na te denken. En dan ook nog zo’n carrière, heb echt veel respect voor hem.
Door die ervaringen bereikt hij misschien wel beter de gewone amerikaan. Iedereen heeft tegenslagen in het leven, klein of groot. Het laat zien dat een president ook een mens is, wat door zijn ervaringen hem misschien dichter bij het volk brengt.
Ja klopt inderdaad, ik heb veel mensen dat ook horen zeggen in de afgelopen weken/maanden. En dat is ook wel iets waar Trump het echt heeft laten liggen, vooral door opmerkingen te maken over Hunter’s verslaving, terwijl zo veel Amerikaanse families daar mee te maken krijgen
Ja, dat zeiden ze ook in het portret over Biden van Today, Explained van laatst (gister geloof ik?). Dat dat ongeluk gebeurde net toen hij Senator was geworden, en eigenlijk af wilde treden om voor zijn zoons te zorgen maar dat de Senaatsleider toen ook zei “neem je tijd en kijk hoe het gaat, je hoeft niet gelijk te beslissen” en dat Biden daar toen zoveel steun en medeleven heeft gehad van zowel partijgenoten als senatoren die politiek gezien lijnrecht tegenover hem stonden dat hij daarvan heel erg heeft geleerd om de middle ground te vinden omdat we uiteindelijk allemaal mensen zijn.
Zoals hij ook wel vaker zegt, als we ervoor kunnen “kiezen” om het oneens te zijn kunnen we er ook voor kiezen om het eens te zijn. Hij zei daar ook dat hij nooit de politicus geworden zou zijn die hij was als het ongeluk niet gebeurd was (was een ouder interview, maar toch).
Dit staat me ook nog bij, voor Trump ging de discussie over politieke verschillen, niet om elkaar persoonlijk af te branden: https://www.youtube.com/watch?v=JIjenjANqAk&ab_channel=CNN