Ja, je zag ook allemaal van die memes van Free Melania.
Maar ze is al 15 jaar met hem getrouwd en heeft ooit bewust die keuze gemaakt, terwijl ik zomaar vermoed dat Trump toen ook al een …apart figuur was. Ik vind haar daar niet zozeer sneu of zielig in. Dat kind van hun, daar heb ik mee te doen dat hij zo’n figuur als vader heeft.
Ja ik denk dat het wel meevalt in hoeverre ze niet bij hem weg wil gaan vanwege het geld. Denk dat ze genoeg geld heeft om zichzelf te onderhouden en heb weleens een interview van ze gezien toen ze net getrouwd waren en daarin kwam ze wel over als iemand die heel bewust met Trump is, en daarin ook wel gelukkig lijkt te zijn (toen in ieder geval, haha)
In hoeverre dit klopt weet natuurlijk niemand. Een boek van haar voormalige vriendin en adviseur. Die duidelijk aangeeft dat niemand medelijden met haar hoeft te hebben. Feit blijft dat ze na al die jaren, heel goed weet met wie ze is getrouwd.
Vind het ook raar dat mensen Melania zielig vinden. Ze is net zo erg als de rest van de familie. Herrineren jullie de “I really don’t care, do you?” Jas die ze droeg om de kinderen in kooien te bezoeken.
De enige redeemable persoon in de hele familie is Barron want die weet niet beter en heeft geen macht om weg te gaan.
Wel toevallig dat het hier nu over haar gaat want ik zet net de tv aan om zondag met lubach te kijken, die stond nog op cnn. Daar hadden ze het erover dat Melania volgens bronnen in het witte huis nu juist de gene is die duidelijk probeert te maken aan haar man dat hij toch echt verloren heeft. Ik denk dat iedere partner van een wie is de mol deelnemer dit herkent. Nee schat je zit er echt niet meer in, je had echt een rood scherm.
Al vind ik de theorie dat Melania een spion is en Donald expres corona heeft gegeven nog steeds leuk…
Ik lig al in bed, zonder cnn. Wat is dit
Ff een serieuze vraag: waarom is Donald zo oranje?
Denk omdat Donnie veel worteltjes eet, onze witte herder krijgt ook een oranje vacht als hij wortels in zn voer heeft. Nee zonder grappen, vraag ik me ook af.
Las inderdaad ook net dat hij zijn excuses heeft aangeboden hehe
wow dit was ik alweer vergeten
Trump is ook weer aan het tweeten:
Denk dat het tegenoffensief nu gaat beginnen met zieltjes winnen en mensen opruien… Ik ga er niet voor wakker blijven iig
Huh Wtf
Waarom heeft iemand dat zo geshopt?
Ik denk dat hij gewoon denkt dat die oranje kleur hem een gezonde, sunkissed look geeft. Prima als je zelfbruiner wil gebruiken maar doe het dan niet zo plaatselijk en niet 89 lagen over elkaar
Heb werkelijk geen idee, kwam het zo op Twitter tegen.
John King Volgens dit artikel ging hij toch naar huis om te slapen!
Haha ik mis hem echt en Jake ook
Ik ben helemaal sad dat de liveblog op NOS hierover is gesloten