Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

In 1672 werd Nederland aangevallen door Frankrijk, Engeland en Duutsland en er was geen stadhouder (de legerbaas zegmaar)

3 likes

14 likes

Ooohja raadspensionaris De Witt werd inderdaad vermoord zonder proces, zijn broer ook.

Ik denk niet dat Rusland, Biden zal feliciteren. Vanwege onder andere MH17.

Jaar 4. Bosbranden en andere natuurrampen door klimaatverandering

(Dit is waar t jaar mee begon)

4 likes
4 likes

Ze zijn al 15 jaar getrouwd, dus ik kan me niet voorstellen dat ze de 11 jaar voor zijn President-zijn niet al mee had gekregen wat een bizarre vent dit is.

7 likes

Hahahha ik vond hem wel grappig maar ben te moe om er ook grappig op te reageren denk ik ;).

1 like

Iemand dit al gelexen :tired_face:

Wat een triest persoon om dat te doen (met een lelijk handschrift en slechte graffiti skills).

Ik vraag me ook altijd af waar sommige mensen het “recht” vandaan denken te halen en/of goed te keuren om iemand dood te wensen. En jezelf dan als goed/leuk mens te zien :roll_eyes::roll_eyes:

6 likes

Ja inderdaad, dat moet toch gewoon domme stoerdoenerij zijn? Hoe haal je het in je hoofd zeg

Mijn beeld van Melania is dat het best een lieve vrouw is maar dat ze VOLLEDIG wordt ondergesneeuwd door haar psycho man en zijn net zo psycho kinderen. Ik denk echt dat ze een soort ‘gevangen’ zit in het huwelijk. Ergens heb ik wel met haar te doen.

2 likes

Er zijn onlangs wat gespreksfragmenten tussen haar en een (voormalige) vriendin gelekt (door die vriendin dus) en daar kwam ze op zn zachtst gezegd ook niet erg sympathiek over.

7 likes

Ja! Ik was in Gouda vandaag en zag die tekst op een muurtje. Vond het ook erg opmerkelijk dat je de behoefte voelt om zoiets op een muur te kalken. Net als mensen die blijkbaar de behoefte voelen om in Den Haag naar leden van de regering te roepen dat ze pedofielen zijn. Rare wereld

2 likes

Ik denk dat zij en Donald elkaar alleen zien bij de verplichte dingen. Je merkt aan haar energie dat ze hem niet kan luchten.

11 likes

Ja het blijft bijzonder, wat gaat er dan in je om. Maar goed m’n bloed eigen zus reageerde op de verkiezingsuitslag met een meme over hoe krachtig de media zijn in het manipuleren van mensen :roll_eyes:.

@InEuropa @Maurice ja, het lijkt me duidelijk dat ze een ontzettende hekel heeft (gekregen) aan die vent. Ik denk dat ze niets te zeggen heeft. Misschien is ze hetzelfde maar is ze slim genoeg om niet al haar opvattingen, frustraties en haat op Twitter te knallen.

Voor wie nog even wil lachen om een alien in mensenpak die probeert een lach te imiteren.

5 likes
3 likes

Misschien heb ik een te levendige fantasie maar ik zie helemaal voor me hoe Donnie Melania dwingt om er ook wat van te zeggen om aan te tonen dat ze achter hem staat/de druk op te voeren :grimacing:

Ik weet eigenlijk niet waarom ik dat denk. Het zou net zo goed kunnen dat ze het écht met haar man eens is.