Haha ja en dat die medewerkers thuis het nieuws zitten te volgen en ineens dit bericht lezen. Die zaten toch ook echt van wtf did just happened
En zelf hebben ze gezegd dat het expres was omdat dit tuincentrum in een relatief republikeins deel van de stad lag zodat ze niet zouden worden overschreeuwd door Bidensupporters. Ik geloof er niks van haha.
Iemand op Twitter omschreef het als een âhysterical trainwreckâ en een betere benaming is er eigenlijk niet
Hebben jullie net de Trump aanhangers op RTL nieuws gezien?
Denken jullie dat Melania en Trump nu gaan scheiden, nu hij geen president meer is?
Wat nou als Trump er per ongeluk voor heeft gezorgd dat er niet zulke heftige rellen zijn als werd verwacht. Door zijn âillegal votesâ en fraude en gedreig met juridische stappen hebben die republikeinen toch nog ergens hoop en is de klap van verlies niet zo hard binnengekomen
Erg hÄ? Meteen wapens kopen en schiettraining nemen omdat ze bang zijn voor rellen. Joee zij zijn nou niet echt degene die gevaar lopen.
Ik vind het echt jammer dat ik geen kinderen wil want ik wil dit ook navertellen hahaha. Misschien ga ik later gewoon random kinderen op straat aanklampen om te vertellen over 2020 (en over de legendarische winst van het songfestival in 2019 natuurlijk)
Gewoon dan je aanmelden om op scholen er een geschiedenisles over te gaan geven
Met alles wat er in 2020 is gebeurd, was ik dit al bijna vergeten. Moest net echt ff graven wie en wat
Zonde he, dat was een unieke gebeurtenis en door al het gedoe wordt het gewoon vergeten,
Hahhaa zo grappig zou dan zijn. De ene week een brandweervrouw die in de klas komt vertellen, dan een politieman en de week erna kom ik als random iemand zonder enige autoriteit gewoon vertellen over 2020 en het songfestival. Ik teken ervoor.
Ik zou zeggen, bewaar alvast de kranten van deze week
Moet ik zeker ook nog aan ze uitleggen wat zoân antiek stuk papier dan wel is.
Ik hoop dat er een boek komt
âHet rampjaarâ
1672 is er niks bij
Ik ben meer van 1666.
Van Melania over Trump? Dat zou wel een goede bestseller worden